Riistakamerasta taas suuri apu

KäteväEnnakkoilmoittaja

Olen juuri ostamassa riistakameraa mökille. Onko teillä kokemuksia ja suosituksia laitteista.
Riistakamerassa kiinnostaa sen monipuolisuus, tarpeen mukaa sitä on helppoa ja nopeaa siirtää, vaikka parempaan piiloon. Jopa ajoissa ilmoittamaan kutsuttujen vieraiden saapumisesta.
Tuo kuvassa oleva taitaa olla joku oudompi laitemerkki mutta hyvin oli toiminut.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelem

      Mulla on tuollaisia kaksi. Merkki on Scout Guard. Todella toimivia pelejä, vaikka eka pitikin vaihtaa uuteen kun söi pattereita epätavallisen paljon.

      • mökkipata

        samoin, toimii kun junan vessa


    • näin

      Riistakamero toimii pattereilla eli eivät siis toimi lainkaan kuin vähän aikaa. Kunnon valvontakamerat toimii sähköllä.

      • KUNNON VALVONTAKAMERAT TOIMII SÄHKÖLLÄ Eikö siis patterikäyttöiset toimi sähköllä.En ole hölmömpää juttua lukenut,älyn jättiläinen tämä.RIISTAKAMERO (RIISTAKAMERO)


      • Turvaksi

        Minulla on kaksi eränetin myymää Acorn riistakameraa.Ensimmäinen kamera on saanut kovaa käsittelyä,suojalinssit kiinnostivat variksia ja nokkivat rikki.Myrskyn kaatamassa puussa talven aikana muutama kuukausi lumen alla.Toimii edelleen.
        Toisen hankin kun tontilla liikkui ylimääräisiä kulkijoita.Tyhmiä kun ovat eivät huomaa kuin toisen kameran.Hyvät patterit kestävät,vaihdan 2-3kertaa vuodessa.


    • Nykyaikaan
    • Hupikoira

      Mikä kauppaketju tai vastaava myy noita Scout Guardeja. Jätkäsaaren verkkokaupassa ei ollut.

      • r-ömpötti

        Missä on Jätkäsaari ?


      • CityGuard

        Oi anteeksi, Helsingin Jätkäsaaren verkkokaupassa ei ollut, yritän kuuklettaa...


    • Kuvansiirtoa

      Telefinlandilla on kai joku valvontapeleihin tarkoitettu "miniliittymä" hintaan 3 euroa kuukaudessa. Toimii käsittääkseni Soneran hyvässä verkossa. Voisi olla sopiva.

    • 34634636

      onse kumma että nykyäaikaan eti tommosta laitetta saada viemään vähemmänä virtaa (AKKU!)kun helikopteritki lentää25min ja hiukan isompi kulutus

    • PRKKLE

      Olen Scout Guardeja etsinyt mutta eikö niitä saa kuin verkkokaupoista tilaamalla?!

    • Vihreä-Mies-

      Kommado pipo ei maksa kuin kympin ?

    • w4rtvw4e

      Laita sinne kameraan AA akut, ja pieni aurinkopaneeli lataamaan, sähköt ei lopu koskaan.

    • Hermotsiinämenee

      .....mun riistakamera näytti kuinka peurat kävi syömässä lintulaidan tyhjäks kesken mun loman. Meinas tulla kalliiks lähtee Thaikuista antamaan niille kyytiä. Vaimo sai estettyä kun juotti niin känniin etten pystyny kävelemään. En suosittele tai menee hermot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe