Onko jollekin tullut jo tänään? Toivottavasti viimeistään huomenna tulisi.
Turun kirjat postitse
43
53
Vastaukset
- apsu23
Ei ole vielä tulleet. Huomiseksihan ne niitä aikaisintaan lupailivat. Jännityksellä odotan millaisia ovat. Aiheet ainakin olivat yllättäviä.
- Kfölf
Minulle kirjoja ei ole tullut vieläkään vaikka asun ihan ydinkeskustassa ja postikin ehti käydä jo. Onko muille tullut jo?
- xihighghjghkjdf
Joo, mulle tuli jo viikko sitten
- grfd
Joo ei tullut tännekään. Huomenna pakko viimeistään tulla.
- vdvkdl
onko lexin kautta tilanneet saaneet jo?
- LintuN
Ei tullut joensuuhun
- ottopoika1232
Ei tullut Helsinkiinkään. Toisaalta hyvä nähdä, että kaikki postin kautta tilanneet ovat samassa asemassa.
- apina95
mulle tuli, juuri hain lähipostista! lexin kautta tilasin
- Postijäbä
Ei ole tullut Itä-Uudellemaalle, enkä tilannut Lexin kautta.
- Kiirelukemaan
Minäkin tilasin Lexin kautta, vaikka en valmennuskurssille osallistukaan. Eilen aamulla tuli postin ennakkoilmoitus ja nyt on seurantatunnuksen mukaan paketti saapunut lähipostiin tänne Pohjois-Suomeen.
- mikämaksaa
onko kukaan utushopista tilannut saanut?
- 420jj
Lexin kautta ja muutama tunti sitten hain postista.
- Yhhji
Tilasin utushopista ennen 16.päivää ja tänään olisi pitänyt tulla, mutta ei vaan pakettia näy.
- kärsimätön_
Tilasin myös utushopista ennen 16. päivää eivätkä tulleet tänään. Ja asun Turun keskustassa.
- eiootullu
Tilasin utushopin kautta eikä ole tulleet. Olisi pitänyt tilata siis lexin kautta.
- Snapcracklepop
Tilasin utu-shopista ja kävin noutamassa kirjat paikan päältä maanantaina.
- Kfölf
Onko muut utushopista tilanneet vieläkään saanut kirjoja postitse?
- e.elisa
Ei, mutta kai ne vielä voi tänään tulla? Toivottavasti....
- eaeaaar
en myöskään ole saanut, alkaa kärsivällisyys jo loppumaan.. toiset on voinut lukea jo muutaman päivän..
- mikämaksaa
Iso moka utuhopilta, jos eivät ala kohta tulla.
- jfoi
kirjat lähetettiin utushopista maanantaiaamuna eli luvatusti. vika on postin
- kiirekiirekiire
Kuulemma jo perjantaina ovat lähettäneet, saisivat jo tulla? Mutta mitä tehdä odotellessa?
- kompetenssinormi
Sanoppa se. Nyt olisi jo aika päästä lukemaan, turhautuminen kasvaa ja kasvaa, varsinkin kun aiheet ovat mitä ovat tänä vuonna.
- Cammille
Utushop sanoi että kirjat on lähetetty 27. päivä PERJANTAINA, nyt on keskiviikko, eikä kirjoja näy..
- hahhhhhhhhhh
Täällä on luettu jo kolmesti läpi...
Mahtaa ärsyttää kun menetitte jo mahdollisuutenne...- 2015oikis
Vasta kolmesti... Kaikki kirjat jo viidesti läpi ja helppoa asiaa kuin mikä! Onnea vaa teille joilla kirjoja ei viel ole ja tuskin tulee olemaankaan
- superlukija
vasta viidesti... Itse olen lukenut kaikki kirjat jo kahdeksan kertaa läpi, jonka lisäksi tein itselleni viime yönä harjoituskokeen, josta sain täydet pisteet tänä aamuna. Lisäksi olen yöllä kuunnellut nauhurille äänittämiäni kirjan pääkohtia. Helppoa kuin mikä!
I'm the boss and I fuck you!
-Remi Gaillard- - Stressaantunut
Vasta kahdeksan? Itse olen lukenut kirjat jo kymmenen kertaa. Noeeeei. Tilasin utushopista eli en, "haaaista paska painu helvettii siitä" - Nissinen
- superlukija
Nyt mentiin jo liian pitkälle :D Ei kukaan ole voinut ehtiä lukemaan kirjoja vielä kymmentä kertaa.
- Oikistytsy
Onko kukaan UTU-shopista tilannut soittanut UTU-shoppiin ja kysynyt kirjoista?
- kirjat
Itelle tuli tänää UTU:sta noi kirjat.
- joojoo1144
Mullekki tuli tänään ja UTU-shopista siis tilasin :)
- Utu-flop
Eipä näy kirjoja vieläkään...
- Jari-Matti3
Kirjat ainakin Joensuuhun tulleet Utu-shopista.
- Kärsimätön_
Tänään oli postiluukusta kirjat tulleet Turkuun. Ja Utushopista tilasin siis.
- alkaaturhauttaa
Eipä näy kirjoja vieläkään ja UTUshopista tilasin. Jännä sinänsä että samaan kaupunkiin tullu muille, muttei minulle. Perään on soiteltu mutta mistään ei vastata.
- Juuuuuuh
Sama! Kirjoista ei merkkiäkään, utushopista ei vastata ja pyhät lähenevät uhkaavasti. Stressitasot mukavasti nousussa.
- LakiSeppo
Tuliko kirjat tulla ennen pääsiäistä?
- Oikkariinpoikkarii
Mulla ei ainakaan tullut, niin jouduin ite hakemaan Turusta torstaina kirjat, että pääsee ennen pyhiä alottamaan.. Onks joku muukin, jolle ei ole edelleenkään tullut?!
- Kfölf
Joo mulle ei myöskään oo tullu vieläkään vaikka ajoissa tilasin ja asun Turun keskustassa. Kävin myös torstaina hakemassa uudet yliopistolta.
- enitenvituttaakaikki
Kirjat eivät ole vieläkään tulleet. Kyllä raivostuttaa etten tilannut Lexin kautta. Turha varmaan haaveilla opiskelupaikasta kun muilla yli viikko enemmän lukuaikaa.
- hannahu
Myydään etäkurssimateriaalit Lappiin tälle keväälle (sis. muutaman lähipäiväopetuksen yms.) Myydään myös Lapin pääsykoekirjat tälle keväälle!!
yht. otot. [email protected] - cindy1
Hei! Mitkä olivat Turun pääsykoekirjat 2015? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768