Mitä PerusSuomalaiset ovat saaneet aikaan M:lissä

WeikkoWennamoinen

Heitä istuu (vaikuttaa) hallituksessa sekä valtuustossa! Asiahan minulle kuulu - kuten Pätkä Puupään elokuvissa usein kysyi - mitkä ovat aikaan saanokset? Tuloksia esiin!

10

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullujas_kyselet

      Mitkä ihmeen tulokset? Mikä on populistin tulos? Pää niskaan asti auki.

    • Puhua populisti osaa mutta kun tekojen aika tulee menee nopeasti sormi suuhun.

      • diediem

        Olen samaa mieltä, mutta toivottavasti olisimme väärässä persujen suhteen.
        Vaaleissa valinta on että ottaako syövän vai mahahaavan kumpikaan ei kiva mutta toinen haitallisempi.. Nykyhuijarit vs nyky oppositio


      • diediem kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mutta toivottavasti olisimme väärässä persujen suhteen.
        Vaaleissa valinta on että ottaako syövän vai mahahaavan kumpikaan ei kiva mutta toinen haitallisempi.. Nykyhuijarit vs nyky oppositio

        Kyllä se mahahaava kuulostaa kivemmaltaa saa ainakin huutaa kunnolla


    • Kusseet ja paskoneet housuun, ja näytelleet kyrpää.

    • soinionpelle

      Ei mitään. Ei Mikkelissä eikä valtakunnallisesti. Täysin tumppuporukkaa.

      Onneksi eduskunnasta tippuu aika moni. Voivat etsiä oikeita töitä.

      • Puolueeton_haku_päällä

        Jatkokysymys kuuluukin: Mitä kokoomuslaiset, keskustalaiset, demarit, vasemmistoliittolaiset, vihreät ja mitä v****ja niitä onkaan, ovat saaneet aikaan Mikkelissä kuluvalla valtuustokaudella?


    • KKKKKokkaree

      Kuuden puolueen hallitus ei saanut neljässä vuodessa aikaan mitään. Hajosivat lopussa kuin ilotulitusraketti. Ainut mitä saivat aikaan oli kokoomuksen vedot kaikkein rikkaimmille. Ottivat yrityksistään rahaa ulos valtavia määriä ja sijoittivat ne ulkomaille. Tulot jatkossa veroparatiiseihin. Kokoomus myös tuplasi valtion velan ja teki tulevaisuudestamme vaikeaa. Nyt pitää palkansaajan maksaa nämä viulut jatkossa. Kokkareet valehtelivat, muka koko kansan puolue, muka tienataan kreikkaa tuettaessa, pensaspalot on sammutettava, meillä on vakuudet yms. potaskaa. Kokkareita ei pidä äänestää jos ei ole siinä taloudellisessa asemassa jolloin pitää miljoona omaisuuksia kotiuttaa firmasta tai siirtää sukupolvelta toiselle. Minä keskisuurena yrittäjänä luulin olevani porvari, mutta tappoivat yritykseni.

      • PASKANSAAPYYTÄMÄTKIN

        ASIAA TEKSTIÄ!


    • onseniinväärin

      Ihan turha selittää kokoomuslaiselle näitä tosiasioita. Laittavat vaan sormet korviin, silmät kiinni ja alkavat lällättää kuin pikkulapset. Vasta argumenttina on yleensä: "persut ei uskaltanut ottaa vastuuta ja mennä hallitukseen" "nii mut Hakkarainen sitä ja tätä"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe