Onko olemassa "Lihottaja" naisia?

Onko olemassa "lihottaja" naisia, siis naisia jotka pitävät lihavista miehistä ja haluaisivat lihottaa miehen todella ylipainoiseksi? Tarkoitan siis että naiset kiihottuisivat siitä kun miehen maha kasvaa, paino nousee ja mies muuttuisi laiskemmaksi?

17

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha viesti mut vastaan nyt kuitenkin, jos joku vaikka lukee näitä aikansa kuluks niiku mäki :D Ite olen lihottaja nainen, jota ei kiinnosta itse lihoa, mutta miehen haluisin lihottaa niin lihavaksi kuin mahdollista. Suomessa on toistaiseksi aika vähän puhetta lihottamisesta, ei ole mitään suomalaisia netti yhteisöjä tai en ole ainakaan löytänyt. Kyllä lihottaja naisia tuntuu olevan vaikka millä mitalla ympäri maailmaa, mutta enemmän on kuitenkin miehiä, jotka tykkäävät ylipainoisista naisista. Joku paikka olis kyllä kiva olla, jossa vois avoimesta keskustella lihottamisesta ilman, että ulkopuoliset tulee kommentoimaan miten on sairasta ja ällöttävää...

      • kunhanmietinn

        Pitäisiköhän laittaa jonkinlainen foorumi pystyyn suomalaisille feedereille/feedeeille?


      • Pitäisi!


      • Anonyymi

        Kyllä vittu niitä riittä ympäri kyliäaitikin yritti lihottaa siaksi
        Sanoi ylipaonosena voi voi kun olet laiha


    • Etootosissas1

      Kysymys: miksi haluat miehesi terveyden huonontuvan? Siihenhän se liikalihavuus lopulta johtaa.

    • Edelleen hakusassa nainen joka haluaisi lihottaa miehen mahdollisimman pulleaksi.

      • åpoåp

        Kuin lihava sä sitten olet, kuin paljon sua pitäs lihottaa?


    • Haluaisin että masuni kasvaisi pyöreäksi, painavaksi ja että se alkaisi roikkumaan. Olisi myös ihana tuntea kuinka maha "hyllyäisi" tai pomppisi liikkuessa. Myös lihavuudesta kasvaneet miestissit olisivat kivat.

      En tiedä kilomäärää mutta tuollainen 20kg-30kg ainakin pitäisi painoa saada lisää.

    • Olen tällä hetkellä hieman pyöreässä kunnossa. Masuni on pieni pehmeä kumpu ja minulla ei ole miestissejä tällä hetkellä.

    • Haluaisin löytää edelleen naisen joka tykkää että mies on pyöreä, on taipuvainen lihoamaan ja painon nousu ei haittaisi. Olusu ihana mikäli nainen auttaisi lihoamisessa, syöttäen herkkuja, lisäämällä annosten kokoa ja vaihtamalla vaatteet suurempiin.

    • haitsu

      Narsistiexä ahmi koko ajan, yritti kai täyttää sisäistä tyhjyyttään. Pointti oli siinä että tuli käymään ja söi ilmaiseksi. Vai maksaisitko itse ruoan? Eihän ole tuossa kyllä muuten mitään järkeä, ei terve nainen tuollaisen lähde. Lopuksi saatat olla niin lihava että tarvitaan useampi auttamaan. Kuolet sitten ulosteesi keskelle.

    • haitsu

      Lisäys: kävisitkö itse kaupasta ostamassa, olisitko ylpeä itsestäsi tai kumppanista? Pystyisitkö syömään myös kumppanin kanssa? Syötkö tavallista vai vaan herkkuja?
      Pimeetä jokatapauksessa. Paitsi ellet maksa TOSI hyvin, eikä asiaan liittyisi mitään seksiä.

    • Juu siis tottakai maksaisin itse omat ruokani ja kaikki herkut. Tarkoitan siis että nainen tykkäisi siitä kun lihon, maha kasvaa ja saisi siitä nautintoa. Nainen myös kannustaisi minua syömään enenmmän, ahtamaan masuni täyteen niin että mahani kasvaisi koko ajan isommaksi.

      Voin tottakai syödä yhtä aikaa toisen kanssa.

    • E haluaisi kuitenkaan paisua niin paljon etten pystyisi liikkumaan. Tavoitteena iso, rokkuva pehmeä löllö maha ja suht isot miestissit.

    • hakijanfoorumi

      On niitä googletuksen perusteella. Haku esim. sanoilla 'are there female feeders' ja sivuja tulee... Onnea hakusellesi.

    • Vanha ketju kyseessä. Edelleen olisin valmis lihomaan naisen avulla todella pulleaksi ja painavaksi :) Olisi ihana löytää nainen joka tykkää kun mies lihoo ja masu kasvaa.

    • Edelleen olisin valmis lihomaan naisen avulla todella pulleaksi ja painavaksi :) Olisi ihana löytää nainen joka tykkää kun mies lihoo ja masu kasvaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe