Nainen miksi syöt niin paljon?

EnTykkääLihavista

Olet ruma rasvapallo, miten voit sietää itseäsi? Minä en halunnut sinua, turhaan olet minulle katkera.

37

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soosoo___

"Walks in to the room
      Feels like a big balloon
      I said, 'Hey girls you are beautiful'
      Diet coke and a pizza please
      Diet coke I'm on my knees
      Screaming 'Big girl you are beautiful'

You take your skinny girls
      Feel like I'm gonna die
      'Cause a real woman
      Needs a real man here's why

You take your girl
      And multiply her by four
      Now a whole lot of woman
      Needs a whole lot more

Big girls you are beautiful
      Big girl you are beautiful"

• MitenJaksatVaivautua

Tiesitkö mies, että teet aika ison mokan aliarvioidessasi noin räikeästi muiden ihmisten älykkyyttä. Ei tarvi olla mikään penaalin terävin kynä huomatakseen, että kuka se katkera oikeasti on ja kuka ei huolinut ja ketä. Saathan sinä laulaa tuota samaa virttä, vaikka elämäsi loppuun asti, mutta totuus ei pala tulessakaan.

• juurikinnoin

• siks, että sua vituttais rumilus.

• KomiatPärjääAina

Hah, minäkö ruma, taitaa olla ihan toisinpäin.

• haista paska

• sivusta
        KomiatPärjääAina kirjoitti:

Liika itserakkaus on todella noloa. Tulee mieleen joku sulkiaan pöyhyttelevä riikinkukko, joka sulat laskettuaan ei näytä juuri miltään. Itsevarmuus on eri juttu.

• saakosuasääliä
        KomiatPärjääAina kirjoitti:

Sisäinen rumuus rumentaa ja vice versa mut tekstis paljastaa kuinka tyhmä ootkaan ymmärtääksesi viisauden sanoja

• KomiatPärjääAina
        saakosuasääliä kirjoitti:

Sisäinen rumuus rumentaa ja vice versa mut tekstis paljastaa kuinka tyhmä ootkaan ymmärtääksesi viisauden sanoja

Mun sydän on täyttä kultaa.

• melkeenarvaan

Viisas nainen -- yhdistää nautinnon syödä päästen samalla eroon idiootista =)

• Nokerronmiks

Juuri siksi etten joudu sun vieressä hukkaan, kun se sinun tutkasi ei toimi hakuvaiheessa kun sillä on ikuinen lepoaika (todellinen nimike on; hautalerppa), ja sun on perempi löytää minut peiton mutkasta kun on mistä käsin kiinniotat.

• siksvarmaan

kun syöminen voittaa olemisen sinun kanssasi.

• jamyöskoska

Hihiiiii :-). Ei sitä naista näköjään vaan kiinnosta tarpeeks nähdäkseen vaivaa laihduttaa ääliötä varten. Joku muu mies voi saada sen aikaan

• Luuleeliikojaitsestään

Tai sit tä ääliö kuvittelee, että joku on laihduttanut ihan sitä varten, vaikka laihduttamisen/ laihtumisen syyt olis ihan muualla...yksi syy voi olla vaikka ihan terveyden parantaminen tai sairauksien ehkäiseminen, mutta eihän tommoiselle itseriittoiselle ihmiselle, joka luulee itsestään liikoja semmoset asiat tule ikinä mieleen...

• Hyimikänarsku

Esimerkiksi jollakin voi olla perinnöllinen alttius vaikkapa diabetekseen tai sydän-ja verisuonisairauksiin ja laihduttaa sen takia, niin tää idiootti tiedättekö kuvittelee, että hänen takia laihdutetaan. Vittu eiks oo idiootti! Että niiku koko maailma pyöris hänen napansa ympärillä ja että niiku kaikki häntä miettis ja yrittäisi miellyttää. Vittu mikä itseriittoinen napaansa tujotteleva narsisti siinä! Todellisuudessa koko ihminen ei miettis tätä narskua paskaakaan.

• akanrutaleelle

sulla on vesipää, joka kyl lyö kaiken ruumuuden maailmassa.

• Suurin_niistä_on_rakkaus

Ajattelisit sinäkin aloittaja positiivisesti
      :Niin paljon rakastettavaa ihanaa muhkeaa muotoa..; )

• Niinhäse

on, että toiset tykkää muhkummasta ;).

• smile-and-cry

Ruma rasvapallokin voi olla luonteeltaan kultaa, kuin pyöreä aurinko.
      :)

• Huviksenihan

Sen takiahan mä syön, kun olen ruma ja mua on haukuttu rumaksi. Suren ja murehdin asioita ja syön suruuni. Ja kun lihon, masennun lisää ja syön lisää. Mitä se ketään kiinnostaa, jos munlainen ruma rasvapallo syö suruun. Jos sua ei kyseinen nainen kiinnosta, niin miks välität yleensä hänen syömisistään? Vai kiusaako kyseinen ihminen sua jotenkin ja purat traumojas tänne. Eikö ole kanttia mennä sanomaan suoraan päin naamaa tuota asiaas, turhaa sä täällä sitä naista mollaat. Ihan sama ku metsään huutaisit, yhtä paljon hyötyä. Luuletko ett se nainen lopettaa syömisiään sun sanomisten takia..lol. Mä ainakin olen aina tiennyt ettei kukaan mua halunnut tai halua, ei mun kannata edes katkeroitua tuosta tosiasiasta. Ruma olen vaikka laihtuisin itse tai kävisin leikkauttamassa mahalaukkua pienemmäksi. Rumasta ei kaunista tule edes laihduttamalla..lol.

• lämmintoivotus

Miksi mollaat itseäsi. Et sinä kaikilta osin varmasti ole ruma. Jospa miettisit niitä hyviä puolia itsessäsi. Ja urheilla ja hieman terveemmin voit syödä itsesi ja oman terveytesi vuoksi. Aloita vähästä ja palkitse itsesi jollakin kivalla jutulla. Mutta olisi hyvä, että pahaan oloon tai hyvään oloon tms. ei söisi vaan tekisi jotain muuta. Itselläni liikunta on tehokkain keino pahan olon purkuun ja siitähän saa endorfiinejä, jotka estävät masentumistakin. No, pahan olon purku itselläni tahtoo joskus mennä överiksi. Ja tiedän eri immeisillä toimii eri keinot.
        Aloitus oli kuitenkin todella ilkeä! Tsemppiä sinulle Huviksenihanvain.

• Mätaasvinguntässä

Mulla ei ole aikaa liikuntaa harrastaa, omaishoitajuuden takia. Sekin masentaa, kun jouduin pakosta hoitajaksi, olis ollut liian rankkaa yrittää käydä töissä ja työpäivän perään huolehtia muistisairaasta. En ole mikään yli-ihminen joka pystyy ympäri vuorokauden töitä tekemään ilman vapaahetkeä. Ei palveluohjaaja kuunnellut mua kun yritin sanoa etten jaksaisi enää toista muistisairasta hoitaa, ensimmäistä hoidin kolmisen vuotta putkeen, valvoin öitä hänen harhojen takia jne.. Mutt eihän kukaan piittaa mun jaksamisesta, joten masennuin lisää ja syöminen on ainoa lohtu tässä tilanteessa. Jos yrittäisin laihduttaa, saattaisin lakata jopa syömästä, sen verran pahaa ahdistusta ja masennusta poden tällä hetkellä. Edellisen hoitovaiheen lopulla, kun seisoin erään joen yli menevällä sillalla, katsoin veteen ja mietin miltä tuntuis hypätä sinne veteen ja antaa vaan virran viedä..eipä näin nössöllä ollut kanttia omaa elämää edes päättää. Joten tässä olen taas kerran tilanteessa josta ei ole pois pääsyä, niin kauan mun pitää tuota hoidettavaa hoitaa kuin mussa henki pihisee, ei ne sitä mihinkään ota, niin kauan kun mulla terveyttä riittää. Mitään apuja ei anneta vaikka olen pyytänyt, kaipa ne odottaa ett mitta tulee täyteen ja vedän itseni narukiikkuun ett pääsen tästä jokapäiväisestä maanpäällisestä helvetistä irti. Nyt tietenkin joku älypää kohta kirjoittaa ett joo, tapa itses jne.. Kunpa pystyisinkin, mutt kun oon niin nössö, kai pelkään ett jään henkiin, en onnistukaan. Ei mun tarvitse ajatella ett joku surua mua. Ainoa joka vois välittää, ei muista enää mua..lol

• nytyhteyttäkunjaksatviel

Tuon on kyllä kauheaa ja sinua ei kuunneltu. Tämä on niin tätä päivää, asiat pitäisi hoitaa voimakkaasti vaatimalla ja miten heikossa kunnossa olevat, masentuneet, vanhukset ym. pystyvät mitään vaatimaan. Onko sinulla ketään läheistä siis ketään, joka voisi auttaa sinua asian hoitamisessa. Nyt otat ihan oikeasti avun vastaan, etkä ajattele vaivaavasi jotakuta. Ja tarvitset lepoa ja hieman vapautusta tuosta taakasta.
        Toivon voimia ja heti hakemaan apua!

• Mäenjaksaedes

lukea näitä ulkonäkökeskusteluita. Hypätkää muutkin vaan yli niin ehkä ne vähenee kun kukaan ei reagoi. Sehän provojen tarkoitus on, provosoida.

• samaamieltä

Aihe tuskin ketään kiinnostaa. Eikö ylläpito voi siirtää nämä jonnekin muualle vai mikä yhteys on ikävään?

• enkäsilloinkaanollut

Minä olen laihtunut ainikin viisi kiloa siitä kun viimeksi nähtiin. En tosin tahallaan ole laihduttanut niin on vain käynyt

• sekopalsta

Kukahan heitti tälläsen avauksen tänne? Siinä kuvailtu henkilö haluaa huomiota itselleen kirjoittamalla itsestään haukkumaviestin saaden sympatiaa puolelleen ja samalla haukkuja sille kenen haluaa luulotella tuon kirjoittaneen. Tai sitten joku muu sekaa.

• tervepäterve

Ja siinä ilmoittautui ketjun aloittaja.

• oletkosotahullu
        tervepäterve kirjoitti:

Ja siinä ilmoittautui ketjun aloittaja.

Miksi kirjoitit sen?

• lihavatonlepposia

ei ne keksi muille kepposia.
      ...kun on runsaslihainen,
      niin ei oo niin vihainen.

• Fealghrgsjhglk

Luoja....Onnekseni minä saan kuulla joka päivä että olen kaunis ja parasta maailmassa, vaiks muutama ylikilo onkin.

• DuchessofPork

Anteeksi, etten täytä ulkonäöllisiä ja -muodollisia kriteerejäsi. Olen ko. asian kyllä huomannut jo aikaa sitten käytöksestäsi.

Tarviiko kuitenkaan ilkkua? Entäs jos etsisit vain sen oman Miss Maailmasi?

• määmää

oon ruma naikkone, oon aina ollut, ei ne aina ne kilot rumaa tee.

• enrasvapallo

Noh, noh en ole sinulle katkera, vaikka tulikin vedettyä pari ruisvoileipää, ei ne kovin lihottavia ole. Olee, olee ole ja riivajariivaa pitää mennä nukkumaa ja vain koska niin haluan.

• mussuttaaa

pullaa,näin0 :/

• Ollaollaolla

....mutta miksi tämä on ikävä-palstalla? Ohhoh....

• jokapäiväistä

Provo ei mahda itselleen mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2967
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2879
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1833
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1689
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1619
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1060
    Aihe