Olen Homoseksuaali kummitus
Olen Homokummitus
4
64
Vastaukset
- hetoto
Jaa, et päässyt ihmiselosi taipumuksesta eroon.
- hetero5
Min oon heterokummanainen eik oo homokavereista pahhaa sanottavaa
En ole tätä aikaisemmin kuullut tai muutoin aistinut yhdenkään kummituksen avoimesti ilmaisevan seksuaalisia taipumuksiaan ja mieltymyksiään. Voi olla, että olet ainoa kaltaisesi tapaus kaikkien kummitusten joukossa taikka sitten muut kummittelevat vain kaapeissa.
Kenties avoin ja rehellinen ulostulosi saa aikaan jotain elämää suurempaa suvaitsevaisuutta siellä ajan rajan takana. Täällä elävien puolella homot alkavat olla arkipäiväinen ilmiö ainakin Euroviisujen ja presidentinvaalien aikaan, eikä heidän tarvitse kummitella pelkästään hämyisten baarien varjoisissa nurkissa.
Sinänsä minua kiinnostaa tietää homoseksuaalisuuden ilmeneminen kummittelun yhteydessä. Onnistuuko kummittelu vain tietyn sukupuolen läsnäollessa vai pelottaako se kumpaakin sukupuolta yhtä paljon? Tapahtuuko kummitushuhuilu homomaisella tyylillä, esim huuhuun sijasta äännät hyyhyy?
Viimeiseksi kiinnostaa pukeutumistyyli. Perinteiset taviskummitukset tapaavat pukeutua mielikuvituksettomaan valkoiseen lakanaan ja vetää perässään ruosteisia kahleita. Tämä taitaa käydä kovin kipeästi tyylitietoisen homokummituksen makua vastaan. Voidaanko homokummitus siis erottaa taviksesta esimerkiksi kukkakuvioisen lakanan perusteella? Kahleetkaan eivät taida olemukseen istua, joten pitänet mieluummin mukanasi käsilaukkua tai jotain muuta hyödyllistä.- Sverker_Sahlberg
Oi voi. Nettikummituksella on jos jonkinlaisia seksuaalisia taipumuksia. Yhtenä niistä mainittakoon naisten likaisten alushousujen varastelu pyykkikorista. Niitä sitten piilossa haistelee.
Lienee tuo myös homostellut joskus Slendermanin kanssa kun siellä metsässä usein remuavat ja juoksukaljojaan pistelevät parempiin suihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011