Heippa!
Olen pian 22-vuotias nainen Rovaniemeltä, mutta olen tulossa kesän ajaksi Espooseen ennen kuin aloitan opinnot syksyllä. Olen työskennellyt kokopäiväisenä lastenhoitajana kohta kaksi vuotta: ensimmäisen vuoden suloisen 1-vuotiaan pikkuprinsessan hoitajana ja viime elokuusta lähtien perheessä, jossa on 7 -ja 9-vuotiaat pojat ja lapsista huolehtimisen lisäksi työhöni kuuluu kodinhoitoa, ruuanlaittoa, poikien kuljettamista harrastuksiin, asioiden hoitoa jne. Lisäksi olen toiminut lastenhoitajana myös kesäisin: au pairina Wienissä kuukauden ajan (lapset 2v ja 3kk), yhden kesän Helsingissä kahta 1,5-vuotiasta poikaa hoitamassa ja viime kesän Sivinalla lastenhoito -sekä kotisiivouskeikkoja tehden. Kokemusta siis löytyy erityisesti pienistä lapsista, mutta myös kouluikäisistä!
Etsin itselleni säännöllistä ja kokopäiväistä lastenhoitotyötä pääkaupunkiseudulta ajalle 22.6.-14.8.2015 (ajasta voidaan neuvotella). Lastenhoidon lisäksi myös kodinhoito ja ruuanlaitto käyvät Hymiö smile Lastenhoitajana olen ehdottoman luotettava, ahkera ja aktiivinen. En laita lapsia TV:n eteen katsomaan elokuvia, vaan keksin mielelläni paljon erilaista tekemistä: leikkejä, lauluja, askartelua, leipomista, retkiä, ulkoilua jne. Mielestäni lapsella on hyvä olla tietyt päivärutiinit ja niin rakkautta kuin rajojakin. Lastenhoitajana tehtävänäni on luoda lapselle/lapsille turvallinen ympäristö siksi aikaa kun vanhemmat ovat poissa sekä tietysti huolehtia kaikista perustarpeista.
Jos siis tarvitset lastenhoitoapua kesälle tai tiedät jonkun joka tarvitsee, niin laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]. :)
Kokenut lastenhoitaja etsii töitä PK-seudulta
lastenhoitajakesäksi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850