kaiken materiaalin allergia :(

Päivikki -80

Minulla todettiin muutama vuosi sitten allergia... Olen allerginen kaikelle mikä painaa, raapaisee, hankaa tai kutittaa. Ruoka-aineallergioita ei ole. Jos vaikka hieraisen silmiäni, punaiset alueet yltävät kulmakarvoista poskipäihin. Punaiset läikät kuumottavat ja kutiavat uskomattoman voimallisesti. Joskus kun kutina iskee selkään, en voi muuta kuin hiulata itseäni vaikka ovenkarmia vasten (silloin tuntuvat kaikki keinot olevan sallittuja). Raapima/hankauskohtiin tulee vaaleat kohoumat punaisessa ympäristössä. Olen kokeillut Alzyria ja Loratadinia, heikoin tuloksin. Ja jälkimmäinen kuivattaa suun. Varsinkin hieman väsyneenä naama ja silmät ovat kuin viikon itkeneellä. Mikä neuvoksi, tämä poraa kypärään...

2

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös

Olisikohan kyse jonkun muun "taudin" oireesta?Tutkituta itsesi kiireestä kantapäähän, jotta mahdollinen vaiva löytyisi, mikä tuota yliherkkyyttä aiheuttaa. Jatkuva, lieväkin, tulehdus tai turvotustila jossain sinussa, vaikka varpaassa, aiheuttaa lopulta ihon yliherkkyyttä. Kun varsinainen vaiva, on hoidettu, ihokin lakkaa reagoimasta yliherkästi.
      Älä luovuta, vaan etsi, etsi, ja vielä kerran etsi ja vaadi lääkäriäkin etsimään syytä vaivaasi.

• eikkun

oon myös allerginen jos sun vaikka mille. Oloni kuitenkin parani kun jätin pois punaisen lihan (nauta possu), maidon, valkoiset jauhot (leivonnaiset pastat jne)kaikki mihin on lisätty sokeria (esim maust.jogurtit) ulkolaiset kasvikset, perunat, lisä-aineelliset valmisruuat. Käytän vain kotimaisia kasviksia, maustamatonta jogurttia, rahkaa, marjoja, hedelmiä, papuja, oloni on hyvä ja kutinaa ei ole kuin satunnaisesti. Sormieni iho ja jalat ovat jo hyvät, ei mitään enää. Kuiva olen kuin korppu, pitää lisätä juotavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      135
      4400
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2184
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1518
    4. 56
      1267
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1157
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      132
      1096
    7. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      866
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      793
    9. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      8
      788
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      775
    Aihe