Ajattelin kutsunnoissa

Tappajanakaverivihr

Raadin edessä viiltää käsiini haavoja partakoneeterillä. Uskoisin että tämä tuo minulle vapautuksen,

Jos ei tuo seuraavassa tilaisuudessa käyn vasaran kanssa jonkun lautakunnan jäsenen kimppuun. Toki syös sitä enne kannabista. Kun joudun putkaan iske thc päälle. Huumausaine rikos ja epäävakaapersoonallisuus.
Tuskin joudun armeijaan. Vaikka joutuisin en mene sinne, enkä sivariin, enkä vankilaan.

Kireskelen vaikka ulosteessa, että san ne "hullunpaperit"

EVVK... Ei yhtään kiinnosta.

13

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeppäse

      Hieno homma, luuseri

    • mene-sa-han

      kuuleppas se viiltely sattuu armeija ei satu siellä on hauskaa.

    • troltroltrol

      trolli trollaa ja huonosti vielä

    • sekopääds

      itse olen päättänyt seuraavissa kertausharjoituksissa ampua jonkun niin saan vapautuksen

    • EiRynnäkkökiväärille

      Pitäshän ne olla tarkat testit ja kuulustelut ennekuin rynnäkkökivääriä mennään siviilille kertausharjoituksissa antamaan.
      Perustekin pitää olla aseen kantoluvan saamiseen, kuten metsästyskortti tai ampumaseuran jäsenyys usean vuoden seuranta ampumaharrastuksen aktiivisuudesta.
      Miten siviilille voidaan antaa rynnökkökivääri ilman mitään peruteellisia tutkimuksia ja poliisin haastattelua, kuten vaaditaan, jos haet aseenkantolupaa perintöaseille.
      Ei tule lupaa, jollei ole peruteellista selvitystä aseen käyttötarkoituksesta, kuten ampumaurheilu, metsästys tai vastaava.
      Ei lupaa heltiä, jos haluaa säilyttää aseet muistona.

      Rynnäkkökiväärille ei siviili saa koskaan aseenkantolupaa, vaikka olis mitkä perusteet, kun on kovat vaatimukset pienoiskiväärillekin, joten en suostu ottamaan vastaan rynnäkkökivääriä, koska jos siviilinä minulla olisi rynnäkkökivääri hallussa, niin se olisi hyvin vakava rikos.

      • reskers

        Kun olin ressuissa vielä, niin oli oma rynkky ja sotilaspistooleita pari kappaletta. Kyllä niitä saa edelleenkin. 100 patin lippaalla rynkky arska ja 32 patin glock oli mun aseita. Toki myin kun lopetin ressutouhut. Kavereilla niitä piisaa ja pari pöyssykkää jätin itellekin (laillisia tietenkin).


    • näinnäin

      Ei kannata. Kerro vain olevasi narkkari. Hommaa masennuslääkkeitä, niitä saa helposti lekurista. Esität vain lääkereseptisi ja kerrot käyttäväsi pössyä, kun muuten et jaksa. Lisäksi sanot, että sulla on auktoriteetti ongelma, vedät turpaan jos joku huutaa sulle. ;) Lupaan, että sata varma, et c paperit napsuu. Kävin intin ja kertaamassakin, mutta jos toinen kierros olisi mahdollista niin tätä kokeilisin.

    • ResMatr

      Saat hullunpaperit 100-varmasti, eikä sun tarvi edes teeskennellä :/

    • Ruikulithousuun

      Jos ei intti kiinnosta pasko viikko housuihisi ja mene niissä rytkyissä kutsuntoihin,sitten kannattaa vielä olla vaihtamatta vaatteita kuukauteen,jotenkin näin Ted Nugent vältti vietnamin joten mene kuuklettamaan hänen ohjeitaan,voithan vaikka joutua soppatykille,vietnamiin et joudu,sen verran voimme sinulle luvata.

    • huh_mikä_ääliö

      Tämäkin aloittaja voi ihan hyvin olla putintrollaaja. Sen verran tyhmältä vaikuttaa. Voi tietysti olla myös aito punaviherloinen. Onhan tällaisiakin Markoja ihan todistettavasti Suomessa veronmaksajien riippana. Joka tapauksessa kyseessä on paha luuseritapaus.

    • Hellehei

      Minulla oli viiltoja molemmissa käsissä ja silti jouduin käymään intin. Tuskinpa tätäpäivänä?

    • TOPOsorsa

      Onko Marco Bjuström ja jari sillanpää käyneet armeijan?

    • RGHNMMJKIO

      Eivät ole, he ovat homoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2659
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      223
      2484
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      190
      1804
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe