Olen katkera itselleni.Siitä on kauan kun halusit tulla elämääni ja auttaa minä tyhmä torjuin sinut.Elämäni onkin ollut pelkkää alamäkeä niinkuin aavistitkin.Kumpa saisin nähdä sinut ennenkuin suljen silmäni viimeisen kerran.
valokuvasi sun
10
118
Vastaukset
niin kävi.kaikkea hyvää sinulle
- paskamies_sianpas
niin mullakin täyttä paskaa koko elämä. en enää edes halua ketään en tunne mitään .Olen tappanut tunteeni.
- Niinteit
Se oli sun valinta. Enää en ole tulossa takaisin.
- doman55
tulisit kuitenkin.
- RakkausEiTunneRajoja
En ole hylännyt sinua. Sinä olit se joka hylkäsit. Voi tietäisitpä, että ovi on aina avoin sinulle. Sellaista on tosirakkaus.
- alhainen_sika
Kuka sä oot? Mä tuun sun ovelle ny tai aamulla. hehe vähä vois nolottaa jos et ookkaan se sama.. :D mut mä poika otan riskin.
- N-Mklonyt2226
"ota riski ja rakastu", mutta tuleha ;)
- kitkeräkinderi
tuu munkin ovelle virpomaan noita jos munaa haluat.. :D
- TunteetEiVaanHäviä
Rakas onnea matkaan. Sinä ansaitset turpaan. Mutta ikävä on ja toivon, että kertoisit tunteesi mulle kasvotusten. Kuten moni moni muukin täällä palstaileva. Miehelle.
- annaminunauttaa
Rakas, anna minun auttaa.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Voidaan sopia entiset äksyilyt, hermostumiset ja jännitykset. Voit aina soittaa tai lähettää tekstiviestin. Asun täällä firman vieressä, hki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839