Olen katkera itselleni.Siitä on kauan kun halusit tulla elämääni ja auttaa minä tyhmä torjuin sinut.Elämäni onkin ollut pelkkää alamäkeä niinkuin aavistitkin.Kumpa saisin nähdä sinut ennenkuin suljen silmäni viimeisen kerran.
valokuvasi sun
10
176
Vastaukset
niin kävi.kaikkea hyvää sinulle
- paskamies_sianpas
niin mullakin täyttä paskaa koko elämä. en enää edes halua ketään en tunne mitään .Olen tappanut tunteeni.
- Niinteit
Se oli sun valinta. Enää en ole tulossa takaisin.
- doman55
tulisit kuitenkin.
- RakkausEiTunneRajoja
En ole hylännyt sinua. Sinä olit se joka hylkäsit. Voi tietäisitpä, että ovi on aina avoin sinulle. Sellaista on tosirakkaus.
- alhainen_sika
Kuka sä oot? Mä tuun sun ovelle ny tai aamulla. hehe vähä vois nolottaa jos et ookkaan se sama.. :D mut mä poika otan riskin.
- N-Mklonyt2226
"ota riski ja rakastu", mutta tuleha ;)
- kitkeräkinderi
tuu munkin ovelle virpomaan noita jos munaa haluat.. :D
- TunteetEiVaanHäviä
Rakas onnea matkaan. Sinä ansaitset turpaan. Mutta ikävä on ja toivon, että kertoisit tunteesi mulle kasvotusten. Kuten moni moni muukin täällä palstaileva. Miehelle.
- annaminunauttaa
Rakas, anna minun auttaa.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Voidaan sopia entiset äksyilyt, hermostumiset ja jännitykset. Voit aina soittaa tai lähettää tekstiviestin. Asun täällä firman vieressä, hki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2554868Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak952435Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171540Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.325963- 73942
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270869Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115822Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33787- 38736
- 67702