Olen katkera itselleni.Siitä on kauan kun halusit tulla elämääni ja auttaa minä tyhmä torjuin sinut.Elämäni onkin ollut pelkkää alamäkeä niinkuin aavistitkin.Kumpa saisin nähdä sinut ennenkuin suljen silmäni viimeisen kerran.
valokuvasi sun
10
177
Vastaukset
niin kävi.kaikkea hyvää sinulle
- paskamies_sianpas
niin mullakin täyttä paskaa koko elämä. en enää edes halua ketään en tunne mitään .Olen tappanut tunteeni.
- Niinteit
Se oli sun valinta. Enää en ole tulossa takaisin.
- doman55
tulisit kuitenkin.
- RakkausEiTunneRajoja
En ole hylännyt sinua. Sinä olit se joka hylkäsit. Voi tietäisitpä, että ovi on aina avoin sinulle. Sellaista on tosirakkaus.
- alhainen_sika
Kuka sä oot? Mä tuun sun ovelle ny tai aamulla. hehe vähä vois nolottaa jos et ookkaan se sama.. :D mut mä poika otan riskin.
- N-Mklonyt2226
"ota riski ja rakastu", mutta tuleha ;)
- kitkeräkinderi
tuu munkin ovelle virpomaan noita jos munaa haluat.. :D
- TunteetEiVaanHäviä
Rakas onnea matkaan. Sinä ansaitset turpaan. Mutta ikävä on ja toivon, että kertoisit tunteesi mulle kasvotusten. Kuten moni moni muukin täällä palstaileva. Miehelle.
- annaminunauttaa
Rakas, anna minun auttaa.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Voidaan sopia entiset äksyilyt, hermostumiset ja jännitykset. Voit aina soittaa tai lähettää tekstiviestin. Asun täällä firman vieressä, hki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658