Olen katkera itselleni.Siitä on kauan kun halusit tulla elämääni ja auttaa minä tyhmä torjuin sinut.Elämäni onkin ollut pelkkää alamäkeä niinkuin aavistitkin.Kumpa saisin nähdä sinut ennenkuin suljen silmäni viimeisen kerran.
valokuvasi sun
10
159
Vastaukset
niin kävi.kaikkea hyvää sinulle
- paskamies_sianpas
niin mullakin täyttä paskaa koko elämä. en enää edes halua ketään en tunne mitään .Olen tappanut tunteeni.
- Niinteit
Se oli sun valinta. Enää en ole tulossa takaisin.
- doman55
tulisit kuitenkin.
- RakkausEiTunneRajoja
En ole hylännyt sinua. Sinä olit se joka hylkäsit. Voi tietäisitpä, että ovi on aina avoin sinulle. Sellaista on tosirakkaus.
- alhainen_sika
Kuka sä oot? Mä tuun sun ovelle ny tai aamulla. hehe vähä vois nolottaa jos et ookkaan se sama.. :D mut mä poika otan riskin.
- N-Mklonyt2226
"ota riski ja rakastu", mutta tuleha ;)
- kitkeräkinderi
tuu munkin ovelle virpomaan noita jos munaa haluat.. :D
- TunteetEiVaanHäviä
Rakas onnea matkaan. Sinä ansaitset turpaan. Mutta ikävä on ja toivon, että kertoisit tunteesi mulle kasvotusten. Kuten moni moni muukin täällä palstaileva. Miehelle.
- annaminunauttaa
Rakas, anna minun auttaa.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Voidaan sopia entiset äksyilyt, hermostumiset ja jännitykset. Voit aina soittaa tai lähettää tekstiviestin. Asun täällä firman vieressä, hki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437447
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543713Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu483573- 623328
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/523140- 513024
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod352835Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302484IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1961925- 471551