Millä alalla ja miten yliopistosta saa naisia?

bvnx

Mikä ala kannattaa valita jos haluaa opiskeluaikanaan tutustua kauniisiin naisiin ja ehkä lähentyä heidän kanssaan?

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietty.nähty

      Humanistisilla aloilla naisia on selvä enemmistö. Heillä on kuitenkin vaativa maku.

      Sinä olet liian innokas ja samalla alentava, saat varmasti tyytyä amkin tradenomiopiskelijoihin.

    • Näin_käytännössä

      Ihmisellä täytyy olla oikea syntymäkarisma, jotta naisia tarttuu kunnolla mukaan. Itse muistan opiskeluajaltani pienen, hintelän ja kaljupäisen ikiopiskelijan, joka veti humanistinaisia kuin hunaja mehiläisiä.

      En koskaan päässyt käsitykseen, mikä oli hänen salaisuutensa, mutta erittäin toimiva se kuitenkin oli, koska kaveri liikkui aina ravintolassakin naislauman keskellä.

    • Päätä.ite

      Minä aloitin gynekologin opinnot - nyt naiset tulevat haarat auki vastaani.

      • Kysyn_vain

        Mutta kuka jaksaa vatvoa työasioita vapaa-aikanaankin?


      • KourijaKalle
        Kysyn_vain kirjoitti:

        Mutta kuka jaksaa vatvoa työasioita vapaa-aikanaankin?

        Joillekin harrastus voi olla työ ja toisinpäin. Toisaalta kuka jaksaa kaivella kurttuneita ja syöpäisiä sukuelimiä kun pelkästään nuorten naisten kiimaisia vittuja ei pääse kopeloimaan.


    • ylioppilas73i28r

      Minä opiskelen alaa, jolla >90% naisia. Kukaan ei kuitenkaan ole lähestynyt minua enkä minä ketään. Kaveri kyllä olen näiden naisten kanssa. Mutta kuka sitä nyt naisten takia lähtee yliopistoon haloo!? Sanon vain ettei suuri naisten määrä edes meinaa automaattisesti mitään.

    • dippainssi

      Teekkarielämässä huono puoli oli se, että Otaniemessä 90 % oli miehiä ja naisetkin varattuja. Kun lähti Helsingin baareihin, oli naisten yleisin toteamus, että " mun poikakaverinikin on teekkari". Mutta kun meni johonkin pienempään kylään about 100 km päähän, niin naiset olivat ihan villeinä. Oikeasti sai häätää rumimpia kimpustaan. Eli kaikki on suhteellista.

    • Hyyyah

      Oman kokemukseni mukaan arkeologia ja matematiikka ovat hyviä aloja tähän tarkoitukseen.

      • Huomautan_vain

        Saa naisen, mutta ei töitä. Mutta elämä on valintoja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe