Mikä ala kannattaa valita jos haluaa opiskeluaikanaan tutustua kauniisiin naisiin ja ehkä lähentyä heidän kanssaan?
Millä alalla ja miten yliopistosta saa naisia?
9
80
Vastaukset
- tietty.nähty
Humanistisilla aloilla naisia on selvä enemmistö. Heillä on kuitenkin vaativa maku.
Sinä olet liian innokas ja samalla alentava, saat varmasti tyytyä amkin tradenomiopiskelijoihin. - Näin_käytännössä
Ihmisellä täytyy olla oikea syntymäkarisma, jotta naisia tarttuu kunnolla mukaan. Itse muistan opiskeluajaltani pienen, hintelän ja kaljupäisen ikiopiskelijan, joka veti humanistinaisia kuin hunaja mehiläisiä.
En koskaan päässyt käsitykseen, mikä oli hänen salaisuutensa, mutta erittäin toimiva se kuitenkin oli, koska kaveri liikkui aina ravintolassakin naislauman keskellä. - Päätä.ite
Minä aloitin gynekologin opinnot - nyt naiset tulevat haarat auki vastaani.
- Kysyn_vain
Mutta kuka jaksaa vatvoa työasioita vapaa-aikanaankin?
- KourijaKalle
Kysyn_vain kirjoitti:
Mutta kuka jaksaa vatvoa työasioita vapaa-aikanaankin?
Joillekin harrastus voi olla työ ja toisinpäin. Toisaalta kuka jaksaa kaivella kurttuneita ja syöpäisiä sukuelimiä kun pelkästään nuorten naisten kiimaisia vittuja ei pääse kopeloimaan.
- ylioppilas73i28r
Minä opiskelen alaa, jolla >90% naisia. Kukaan ei kuitenkaan ole lähestynyt minua enkä minä ketään. Kaveri kyllä olen näiden naisten kanssa. Mutta kuka sitä nyt naisten takia lähtee yliopistoon haloo!? Sanon vain ettei suuri naisten määrä edes meinaa automaattisesti mitään.
- dippainssi
Teekkarielämässä huono puoli oli se, että Otaniemessä 90 % oli miehiä ja naisetkin varattuja. Kun lähti Helsingin baareihin, oli naisten yleisin toteamus, että " mun poikakaverinikin on teekkari". Mutta kun meni johonkin pienempään kylään about 100 km päähän, niin naiset olivat ihan villeinä. Oikeasti sai häätää rumimpia kimpustaan. Eli kaikki on suhteellista.
- Hyyyah
Oman kokemukseni mukaan arkeologia ja matematiikka ovat hyviä aloja tähän tarkoitukseen.
- Huomautan_vain
Saa naisen, mutta ei töitä. Mutta elämä on valintoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019