Tarvisi saada tietää mitä tapahtuu Ilkka Remeksen kirjan ratkaisussa miten kirja päättyy?
juonta jos joku kertoisi:)
Huomenna meinaan kysely kirjasta: "en kerrenyt meinaan lukea".
Auttakaa 9.luokna oppilasta ilkka remes ja uhrilen
6
108
Vastaukset
- aku99
Kyse on kirjasta uhrilento
- Olen_mie
kahta remeksen kirjaa yrittänyt lukea. Toista pääsin 2 sivua toista 3 sivua. No ne on vissiin jänniä tai jotain.
En muista, mutta vinkkinä, että saat sen selvitettyä nopeasti itsekin vilkaisemalla kirjan viimeisiltä sivuilta. Ei siis alusta, eikä keskeltä, vaan lopusta, kun haluat tietää, miten jokin kirja päättyy.
- Tietoa_on
Siinä tapetaan ensin kolmekymmentä albiinoa muslimia lentokoneessa ja sitten tulee suomalainen autistinen poliisi, joka selvittää kaiken.
- Vuorenpeikkolainen
Pienenä yksityiskohtana voit lisätä esitykseesi, että Remes karkoitettiin just Venäjältä. Taisi mennä Kremlissä etunimet sekaisin, sattuuhan sitä.
- hip.hurraa.hip
Toi oli hyvä pointti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966