1999-2001 muistatko ?

elämänirakkaus

Tavattiin savonsolmussa, kävin junalla sinun luonasi naitiin kun kanit kolmena viikonloppuna, mulla iski joku, kysyin sinua tulemaan käymään minun luona, sinä et suostunut, olin ehkä liian levoton luonne, kyllähän sitä on rauhoittunut, mutta toistakymmentä vuotta meni, enkä ole saanut vieläkään mitään aikaan, lapsia en kehdannut edes hankkia, koska olin pentu silloin.
Jälkeenpäin mietin, menetin silloin elämäni rakkauden ?!?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhdgdh

      No....et tietenkään lue tällaisia palstoja, olen vain miettinyt....mitä menetin ?!?
      Tässä oli sellaiset 15 vuotta vaikeata, minua huijattiin, en ole 15 vuoteen omistanut mitään, mutta taistellut olen ja elävien kirjoissa, silloin meni liian lujaa, oikeastaan silloin, kun sinun kanssa olin, minulla oli sydämessäkin kaikki hyvin.

    • elämänirakkaus

      Minä tarkoitan tällä kaikella, että siihen aikaan kun tapasin sinut, en tajunnut omaa parastani.....Rakastan vieläkin sinua, vaikka en sitä sinulle silloin edes sanonut, olit lämpimin mukavin ihminen, mitä olen koskaan tavannut.....ei tule toista.:(

    • varttimann3

      Veikkaan että olet täys mustalainen, valehtelet täällä haavemaailmasi tapahtumia.

      • elämänirakkaus

        Enpä ole mustalainen, vaan ikää on jo 50 v. aloin miettimään elämääni taaksepäin, siihen kuuluu juomista enimmäkseen, paitsi tämä yksi tapaus, muistaakseni 3 viikonloppua seurusteltiin/naitiin kun kiimaiset kanit :)
        Nyt on molemmat jääneet, sekä naiminen että juominen


    • mitämeinaat

      Täys mustalainen??? Mustalaiset on ainakin huomattavasti rehellisempiä ja luotettavampia kuin savolaiset ja erityisesti pmäkeläiset.

      • RehtiRainer

        Hoi! ostaks sie mersun? Lähtee halvallaa ja vähä käytettyy


      • eivähänajettuja
        RehtiRainer kirjoitti:

        Hoi! ostaks sie mersun? Lähtee halvallaa ja vähä käytettyy

        Voisin ostaa muuten mut en vähän käytettyjä!
        Autolla pitää olla kokemusta se 700000km ennenkuin siihen voi ees luottaa, mielellään kumminkiin vähintään se milli ainakii.
        Romanien autot ei oo päässyt kuluu työkäytössä viimesimmällä omistajalla.


      • elämänirakkaus

        enpä ole sen jälkeen pieksänmäellä käynyt, asun pohjois-suomessa nykyään, silloin asuin Mikkelissä


    • Kyllä_muistan

      "naitiin kun kanit kolmena viikonloppuna"

      Perse on vieläkin kipeä!

    • elämänirakkaus

      Älä kerro omista kokemuksistasi ( kyllä_muistan )

    • sikinsokinjasillee

      Aloitus on ihan selvää valetta-kukaan ulkopuolinen ei kehtaa vaivautua jyystämään pmäen satakiloisia kaljavalas horoakkoja, keskenään kuhisevat ankean junttikylän ankeat puutteessa olevat junttiressukat.

      • elämänirakkaus

        Kyllä se oli totta....2001-2001 olen viimeisen kerran pieksämäellä käynyt ja silloin 3 viikonloppuna...siellä kun itse asutte...ette näe ?!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe