Suunnilleen vuoden verran tässä nähnyt tämän suloisen tapauksen. Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä päin. Mulla jäi kaupassa puolet ostamatta kun meni kyttäämiseksi...
kuka se on ?
7
103
Vastaukset
- pakulo
millaiset vaatteet tai muuta tarkentavaa? Ei ole montaa varmana
- mamutti
menitkö anne sormelle kotia?
oliko niin herkku somali?
Olis sinunkin paras suomalaista miestä katella eikä mutumiehiä- ihmettelen
Oletko idiootti vai etkö osaa lukea? Missä kohtaan mainitaan, että olis ulkomaalainen?
ihmettelen kirjoitti:
Oletko idiootti vai etkö osaa lukea? Missä kohtaan mainitaan, että olis ulkomaalainen?
"Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä"
Rohki ahvettunut, ei ainakaan täältä! Siinäpäs se !
Late Lapista.- Pöhköt
Joo samaa mieltä että ihastelee jotain ehkä erimaalaista. No kuule Late että siinäpä tekee sen valintansa. Kyllä näitä pölijiä naisia löytyy ja paljon.
- ihmettelen
Late_Lapista1 kirjoitti:
"Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä"
Rohki ahvettunut, ei ainakaan täältä! Siinäpäs se !
Late Lapista.No saattaappi olla vaikka inarista muuttanut oleva henkilö jolla vaan sattuu olemaan tummathiukset. Onko Martina Aitolehti sitten ulkomaalainen, jos se sattuis muuttamaan puttaalle?
- oonkosemää
Se oon mä! varmaan... jos oon mä? Kerrro lisää tunto merkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274665Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451045Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231014PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120834Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39817- 37784
- 110768
- 137697