Suunnilleen vuoden verran tässä nähnyt tämän suloisen tapauksen. Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä päin. Mulla jäi kaupassa puolet ostamatta kun meni kyttäämiseksi...
kuka se on ?
7
177
Vastaukset
- pakulo
millaiset vaatteet tai muuta tarkentavaa? Ei ole montaa varmana
- mamutti
menitkö anne sormelle kotia?
oliko niin herkku somali?
Olis sinunkin paras suomalaista miestä katella eikä mutumiehiä- ihmettelen
Oletko idiootti vai etkö osaa lukea? Missä kohtaan mainitaan, että olis ulkomaalainen?
ihmettelen kirjoitti:
Oletko idiootti vai etkö osaa lukea? Missä kohtaan mainitaan, että olis ulkomaalainen?
"Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä"
Rohki ahvettunut, ei ainakaan täältä! Siinäpäs se !
Late Lapista.- Pöhköt
Joo samaa mieltä että ihastelee jotain ehkä erimaalaista. No kuule Late että siinäpä tekee sen valintansa. Kyllä näitä pölijiä naisia löytyy ja paljon.
- ihmettelen
Late_Lapista1 kirjoitti:
"Suunnilleen 35- vuotias, tummat pitkähköt hiukset, pitkä mies, herkku, kuka ? Ei ainakaan alun perin täältä"
Rohki ahvettunut, ei ainakaan täältä! Siinäpäs se !
Late Lapista.No saattaappi olla vaikka inarista muuttanut oleva henkilö jolla vaan sattuu olemaan tummathiukset. Onko Martina Aitolehti sitten ulkomaalainen, jos se sattuis muuttamaan puttaalle?
- oonkosemää
Se oon mä! varmaan... jos oon mä? Kerrro lisää tunto merkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161