Natseista natsein ehdokas varsinais-suomesta?

HerraDanglars

Terve! Oon kyllästynyt koko Suomeen ja suomalaiseen elämään politiikkaan. Niinpä olen päättänyt antaa ääneni sille natseista natseimmalle puolueen natseimmalle ehdokkaalle ääneni Varsinais-Suomesta, mutten tiedä kuka täällä olisi tarpeeksi itsenäinen edustamaan natsismia? Auttakaa minua löytämään se fasistisista fasistein eduskuntavaaliehdokas.

Kiitos ja suomalaiset helvettiin!

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin_se_käypi

Alat vain vaalikoneita rassaamaan. Vastailet kysymyksiin natsismin mukaisesti ja ohitat kaikki muut.

• HerraDanglars

Oikein hyvä! Kiitos äänestetään sellainen ehdokas joka Suomen kansa ansaitsee, kyllähän tässäkin taitaa tulla persuille uusi jytky! :3

• SensuuriSuomi

Ja aina vaan puhutaan suvaitsevaisuudesta tämän asian tiimoilta ja käytetään sensuuria voimakkaasti. Tavallinen kansalainen kärsii.

Katsokaa seuraava videopätkä, se on totuus.

https://www.youtube.com/watch?v=XMaTnVR1HZI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      13241
    2. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1554
    3. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      67
      1284
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      56
      1125
    Aihe