Menossa huhtikuussa Fuengirolaan ja etsin hotellia, eikä selviä miten ulkoaltaissa on lämmitystä huhtikuussa. Osaako joku sanoa?
Eritoten hotelli Club la costa world.
Hotellien ulkoaltaiden lämmitys huhtikuussa
8
1987
Vastaukset
- huhuu22
johan tuohon aikaan vuodesta voi uida meressä ei silloin enää mitään lämmitettyä allasta tarvitse. jos ei kantti kestä meressä uimista niin ole kotona ja käy siinä sinun sinkkipaljussasi mikä sinulla on kotona
- Pingviini335
Vai vielä lämmitystä uima-altaaseen.Mitä vielä. Pysy kotona.
- Oudearmydarling
Miksi et googlettanut Club la Costa worldin sivuilta? No, tein sen puolestasi ja heti etusivullahan jo vastaus kerrotaan: ...amazing and huge swimming pools, kids’ pools and Jacuzzi pools (21 in total, 2 of which are heated!),
- nimimerkkinimimerkki
On täällä kyllä auttavaista väkeä.. En osaa vastata kysymykseesi mutta ainakin viime vuonna huhtikuussa merivesi oli vielä jäätävää ja sama oli hotellin allas jossa sitä lämmitystä ei ollut. Että ihan asiallinen oli kysymyksesi. Harmi että tältä palstalta ei aurinkorannikkoon liittyen kauhean usein asiallisia vastauksia saa.
Mä en voi käsittää kuinka moukkia ihmisiä täällä Aurinkorannikko sivustolla on. Eikä pelkästään sivustolla; näyttää siltä että kaikki taistelevat suomalaiset ovat sijoittuneet Fuengirolaan. Benalmadenassa ja Torremolinoksessa on paljon mukavampi meininki suomalaisten kesken. Tästä syystä en Fuengirolaan kuuna päivänä matkusta. En halua kannattaa millään muotoa tuollaista riitelevää yhteisöä, mikä siellä sijaitsee. Mutta onhan noita paikkoja muitakin mihin mennä. Häpeisitte.- Anonyymi
👍🏻
- eljefedelbarrio
Fuengirolan ja yleensä Costa del Solin monissa hotelleissa (lämmitetyt) uima-altaat on lämmitettyinä marraskuu-maaliskuu eli talven ajan. Huhtikuussa voi olla jo hyvinkin kesäisen lämmintä, suomalaisittain ihan hellettä, joten uima-alteiden vesi on miellyttävän lämmintä ilman että sitä ois erikseen lämmitetty. Aurinko paistaa allasalueille ja jos päivällä on 25 astetta on altaan vesikin kaikkea muuta kuin viileää. Itse olin Fuengirolassa kolme viikkoa sitten ja oli jo kesäiset säät.
Tosiaan ihmetyttää tämän palstan vastaukset. Kysymys oli mielestäni aiheellinen ja varmasti hyödyllinen myös monille muille. Mutta altaita harvemmin enää huhtikuussa lämmitetään kun todennäköisesti se vesi on mukavan lämmintä auringon siihen paistaessa. Sen sijaan meri voi olla aika kylmää ennen touko-kesäkuuta. Välimeressä kun sitä vettä on aika paljon ;) - Matkalle2015412
Laitoin viestiä hotellille, soittivat takaisin ja kertoivat, että yksi allas on lämmitetty kesäkuulle asti.
Oli ainoa mun löytämä talviajan jälkee lämmitetty allas alueella.
Kiitti asiallisille vastaajille. - molemmissa_pulikoitu
Calahondassa Crown Resort Club Marbellassa ja Club Delta Marissa on molemmissa isot lämmitetyt uima-altaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892