elämäni masennuksen kanssa

Dorea

sairastuin masennukseen 16 vuotiaana ja samalla mulla oli anoreksia ja bulimia, itsemurha yrityksiä, jouduin sairaalaan ensin 2viikoksi ja sitten 2kk:eksi...sain diaknoosiksi vakava masennuks ja rajatila häiriö
pääsin lukiosta läpi ja pääsin koiluun mutta sitten alkoi taas alamäki, jouduin sairaslomalle jopa kolmesti ennenkuin pääsin sairaalaan, tuloksena vakava masennus, itsetuhoisuus, lääkkeiden väärin käyttöä...pääsin taas elämässä eteenpäin, tutustuin silloiseen poikaystävääni ja elämä oli kivaa taas.sitten huomasin että nykyinen poikaystäväni oli tuhoisa, masennnus alkoi taas kaivaa ja halusin erota en olisi jaksanut kuin olla yksin mutta hämpä ei jättänyt mua yksin vaan raiskasi minut.kukaan ei uskonut kun kerroin asiasta..se ei oloani tervehdyttänyt vaan alkoi kova alamäki. aloin kuulla äänia ja näin näkyjä, jätin lääkkeet ja kun jäin kiinni vielä kännissä ajosta, oireet pahenivat, olin ihan psykoosissa kun jouduin taas sairaalaan, seuraava keikka oli yli puolivuotta sairaalaa. diaknoosiksi sain skitsoaffektiivinen häiriö ja masennus...pääsin pois ja menin päiväsairaalaan, siellä olin noin puolivuotta ja oloni kokeni.. muutin ulkopaikkakunnalle alussa kaikki meni hyvin mutta jouduin taas sairaalaan kun hain sinne itse, olin ahdistunut, pelkäsin mennä ulos ja olla toisten kanssa, lääkkeet jäivät pois ja oloni pahenen ellen olisi mennyt sairaalaan, olin siellä yli kk, pääsin pois, lääkkeitä lisättiin ja oloni koheni mutta nyt olen taas menossa alaspäin, en jaksa tehdä mitään, peruin psykologin käynnin ja makaan vaan sängyssä, en uskalla mennä ulos ja kuulen ääniä
olisi kiva jutella ..toisten kanssa jolla olisi samanlaisia kokemuksia, että tietäisin että en ole yksin tässä mustassa maailmassa.kiitos

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 170
        4903
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        126
        4453
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        26
        2881
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        29
        1928
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1784
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1709
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1700
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        105
        1684
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1613
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1551
      Aihe