Kuulemma jäkarhut olisi hätistelleet porukkaa ainakin Holma-Saarijärven keittopaikan lähellä! Pitääkö tuo paikkaansa, uskaltaako sinne lähteä nyt retkelle???
Vastaukset 3
- Vtun_idiootti
Joo, just viime viikonloppuna haukkalammen opastuvalta tuli riistanvalvoja ampumaan ison jääkarhun ja vei sen mönkijällä haltialle. Ilmeisesti siellä pdetään koko tämä viikko karhupeijaisia. Korpinkierrokselle jäi vielä kaksi jääkarhua ja yksi alaskan tappajakarhu. Nämä eivät ole vielä hyökänneet kenenkään kimppuun, joten ei tapeta vielä.
- gfgdfdhf
Älä moiti kaupunkilaista, joka ei ymmärrä luonnosta eikä aprillipilasta mitään!
- jaamakka
No,jääkarhut on söpöjä. Taidankin lähteä Nuuksioon silittelemään niitä.
Viikonloppuretki hoituu ilman makuupussia kun nukkuu jääkarhun kainalossa.
Otan mukaan hyljerasvaa niiden palkitsemiseksi siitä että saa nukkua kainalossa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680