Yhteinen sopimus

faitteri123

Jäi vähän tilistä yli. Katselin netistä "Nettitreffit" ja bongasin itseäni vanhemman naisen joka halusi "seuraa yhteisestä sopimuksesta". Tämä kävi hyvin! Ajatus kiihotti minua. Itselläni on tyttöystävä joka pyllistää aina halutessani - mutta rahalla ostettuna - ja tietenkin yhteisestä sopimuksesta sai kullin seisomaan ihan tahdikkaasti ihan jo pelkästä ajatuksesta! Kävimme pientä s-postivaihtoa... hinnaksi sovittiin 120€...

Teen vuorotyötä. Sovittiin tapaaminen aamupäivälle. Kävin saunassa aamulla ja laitoin itseni siistiksi. Todella kihelmöivä tunnelma! Olin valmiiksi nostanut käteisen taskuuni. Ajoin hänen luokseen. Parkkeerasin auton vieraspaikalle ja rohkeana ja reippaana pimputin ovikelloa. Oven aukaisi todella viehättävä nainen. Ihan tavallinen - mutta hän oli laittautunut nätiksi itsensä. Odottaen tapaamistamme. Tulin siis hänen kotiinsa. Jännitys laukesi heti. Ihan kuin olisin tuntenut hänet aina...

Riisuin päällysvaatteet ja menin olohuoneen sohvalle istumaan. Juteltiin viimepäivien menoista. Samalla katselin hänen vartaloaan... Kohta pääsisi naimaan ihan kunnolla! Ajatus kiihotti ihan kunnolla! Hän on vähän "tätimäinen" silmälasipäinen "tavis" - mutta kroppa kunnossa - vaikka onkin yli viisikymppinen... Saan kohta riisua hänet! Rapsuttelin hänen kissaansa ja kehuin huoneiston sisustusta. Panetti ihan kunnolla jo! Katseeni vaelteli hänen reisillään ja kaulallaan. Ajattelin taktiikan; eka mälli heti sisään ja sitten toinen pidemmän kaavan kautta. Tilanteen laukaisi sanat: "Mennäänkö nyt makuuhuoneen puolelle"?

Aloitin riisumisen. Tuntui luonnolliselta olla alasti tässä tilanteessa. Kullini jöpötti jo valmiiksi pystyssä. Hän riisui itsensä alusvaatteilleen. Tässä vaiheessa tajusin; ei hän ole muuta kuin just aloitteleva ja "järkevä" nainen joka tienaa rahaa seksillä. Tämä sopi minulle - ja kiihotuin lisää! Makuuhuone oli kauniisti sisustettu. Aivan kuin odottaisi asiakkaita. Hän levitti lakanan päiväpeiton päälle ja tarjosi kondomipakkauksen. Verhot oli valmiiksi vedetty eteen. Riisuin rintaliivit. Terhakkaat rinnat koskettivat kättäni. Upeaa! Kullini on jo täysin seisokissa. Kellahdan sängylle makaamaan vihjaten katseellani suihinotosta. Paljasta kullia imien - hieron hänen nännejä samaan tahtiin. Wau! Riisun alushousut häneltä. Upean raikas - ajeltu - pillu pullahtaa esiin. Pyydän istumaan kasvoilleni. Tämähän sopii koska maksan tästä. (Tätä saan myös kotona.) Mutta - jotenkin tämä tilanne kiihottaa minua! Alan nuolla...

Nyt on pantava! Levitä jalkasi! Käyn päälle ja lasti lähtee muutamalla vedolla! OMG!

Jutellaan. Hän on eronnut, pätkätöissä. Mutta varallisuutta on. Tällä maksaa ulkomaanmatkan yms. eikä verottaja tiedä. Katselen ympärilleni - aivan oikein... En tunne huonoa omatuntoa.

Tunnen oloni raukeaksi mutta kulli kovenee jälleen. Hieron ja suutelen rintoja ja vatsaa...

Aikaa on vielä. Toivon takaapäin panoa lopuksi. Nuolen pimpsaa välillä ja hän näyttää kuinka tyydyttää itseään. Jutellaan ja kosketellaan toisiamme.

Hän kääntää itsensä kontalleen levittäen pillunsa. Työnnyn pilluun ja laukean uudelleen.

No HUH! Upea kokemus!

"Keitänkö kahvit"? Ei... Suukko poskelle ja salavihkaa kaivan taskusta 120€ käteen.

Tällaista voi tapahtua naapurissasi. Kukaan ei huomaa. Eikä tässä ollut mitään pahaa kummallekaan. Molemmat ovat tyytyväisiä. Upea kokemus!

2

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alushousut

      Itselläni on pillu joka pullahtaa esiin jo pelkästä ajatuksesta! Rapsuttelin kullia ja salavihkaa kaivan hänen kissaansa takaapäin. Kukaan ei huomaa. Työnnyn hänen kissaansa ja lasti lähtee muutamalla vedolla! OMG! Tunnen pätkätöissä oloni raukeaksi mutta silmälasipäinen verottaja pyllistää kasvoilleni. Hän levitti maksan kauniisti päiväpeiton päälle. Kullini pullahtaa taskusta käteen. Nuolen hänen kissaansa jälleen takaapäin, kullia imien ja lasti laukesi kasvoilleni. En tunne ihan kunnolla kondomipakkauksen sisustusta, mutta mälli olikin jo hänen reisillään ja kaulallaan.

    • ihhahhaa

      Juuri näin tapahtui myös eräässä pohjoisen paikassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe