Elän niin tressin täyttämää elämää, että pienenkin uuden vastoinkäymisen mahdollisuus lyö lujaa vyön alle.
Tälläviikolla sattui kaksi läheltä piti tilannetta. Luulin kännykän kadonneen. Etsin sitä jo tunnin. Sitten joku uutta tilausta yrittävä sattui soittamaan.
Haalarin taskusta löytyi. Ne haalarit likapyykkikorissa.
Sitten se älytön tuplamaksatusyritys, useita satasia. Raivosin niille luurissa. Uutta maksua ei ole kuulunut. Voi helvata kun olisi lomaa. Sitä ei ole ollut 10 vuoteen.
Katkeruuspalsta on kyllä paras
5
52
Vastaukset
- joltisenkin.1x2
Kevät on joillekin ihmisille yhtä hullunmyllyä. Minulle ainakin. Yhtään kevätviikkoa ei mene ilman eritasoista kriisiä.
Olen kuitenkin suorastaan hupsuna auringon valoon. Se jo valmiiksi murehduttaa, että ensi kuussa on jo kesäpäiväntasaus ja valoisuus lähtee vähenemään. Nyt se vielä lisääntyy, siksi kevät on parasta aikaa.
Kriiseistä myös selviää nopeammin kun luonto väreilee ja säteilee energiaa. On tiedetty kautta ihmislajin historia, että lähellä maanpintaa työskentely ja harrastaminen voimaannuttaa.
Rästityöt tekevät paineita. Eilisiltakin meni piloille niistä. Palautuminen tapahtui tunneissa kiitos rauhallisen nukkumapaikan ja unenlahjojen.
Kuitenkin olen yksinäinen mies lähellä riskirajoja niin talouden kuin terveydenkin suhteen.- tressman-
Omiin havaintoihini & tuntemuksiin tukeutuen uskon että akilleen kantapääni on säännöllisesti tulehtuva keuhkoputki.
Vamma on syntyperäinen. Nykyään sinisenä syntyvät vauvat hoidetaan happikaapeissa. Sydänmailla tätä ei tiedetty.
Kun lapsia oli paljon, katsottiin, että vain vahvimmat selviävät elämään. Töllissä ei ollut varallisuutta lasten laitoshoitoihin. - tressman-
Vahvat kyynärpäätaktikot näkivät heikon itsetuntoni. He saivat paremmin palkatut duunit. Omaan risukasaani päivä on paistanut vain harvoin.
Jostakin piilotajunnan loukosta virtaa kuitenkin elämänoptimismia juuri silloin kuin enimmän haluttaisi luopua koko turneesta.
Onhan se hirmu turhauttavaa odottaa vain voimien hupenemista.
Nyt se päsähti päähän. Teen hoitotestamentin jo huomenna, jos saan apteekista tai kirjastosta lomakkeen tätä varten.
- looginen_jatkuvuus
Paljon tinasin, paljon pilasin
nyt kolviin ei saa enää virtaa
enpä tuota huoli
kaikki aikanaan - niin.mäkin.teen
Paha lähtö päivälle jos tressimittari on jo valmiiksi piripintaan täynnä. Jos on pakko, pitää vaan puskea läpi töitä tehden.
Kyllä tuo taviksellekin onnistuu. Jon on jäänyt univelkaa päälle ja monet haasteet kismittää, niin siitä selviää kun jaksaa vaan yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346