Dna 4g Salossa

kännypoju

Onko kenelläkään kokemuksia dna 4g salon seudulla keskustassa ja maalla? Mitkä hyvät ja huonot puolet. Saa laittaa speedtest tuloksia tai kertoa dowload upload ja ping :)

4

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • eivätpuhutotta

Ihan turhaa kysyä DNA:lta. Olipa paikka mikä tahansa, sinne on saatavissa 4 G DNA:n mukaan. Olen muuttamassa Saloon ja katsoin itse DNA:n kuuluvuuskartasta. Näytti vain yhtä tähteä siinä osoitteessa. Kävin sitten myymälässä ja siellä sanottiin, että kyllä toimii 4G. Otin puhelimeeni kuitenkin 4G liittymän, katsotaan kuinka siinä kuuluu/toimii. Luulisi kuitenkin ulkona vähän etempänä toimivan. Kokeilin nimittäin lähiosoitteita, ja tuli ainakin kaksi tähteä

• Sieltäsaa12
        eivätpuhutotta kirjoitti:

Ihan turhaa kysyä DNA:lta. Olipa paikka mikä tahansa, sinne on saatavissa 4 G DNA:n mukaan. Olen muuttamassa Saloon ja katsoin itse DNA:n kuuluvuuskartasta. Näytti vain yhtä tähteä siinä osoitteessa. Kävin sitten myymälässä ja siellä sanottiin, että kyllä toimii 4G. Otin puhelimeeni kuitenkin 4G liittymän, katsotaan kuinka siinä kuuluu/toimii. Luulisi kuitenkin ulkona vähän etempänä toimivan. Kokeilin nimittäin lähiosoitteita, ja tuli ainakin kaksi tähteä

Tuoltapa saa muiden DNA käyttäjien kokemuksia.

• vähäntakapakkia

Muutin Halikkoon 1.6. ADSL ei heti toiminut. (miksi Salossa niin vähän valokuitua?). Parin ensimmäisen päivän käytin tietokoneyhteyttä kännykän kautta. DNA 4G. Laitoin nopeustestin menemään. latausnopeus oli noin 40 ja lähetysnopeus melkein 30. Edellisellä asuinpaikkakunnalla minulla oli Elisan valokuituliittymä 100/10. Sen nopeus oli käytännössä alle 50, lähetysnopeus oli kuitenkin melkein aina noin 10. Kuitenkin Elisviihde on parempi kiinteällä laajakaistalle, siksi otin ADSL. Lounealta, ei kai muita ollut saatavissa. Ainakin kun tein saatavuushaun, luki, että osoitteeseen ei ole saatavissa kiinteää laajakaistaa. Nyt ADSL toimii ja minulla on siinä Elisan wlan ZyXel. On kuitenkin hyvä tietää, että jos menee laajakaista poikki, voi käyttää kännyä. Juuri tänään Elisa ilmoitti, että koko maassa on laajakaistassa häiriöitä, mutta eipä se vaikuttanut Louneaan. Ainakin minulla toimi netti koko päivän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13168
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9103
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6148
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1199
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      990
    Aihe