Dna 4g Salossa

kännypoju

Onko kenelläkään kokemuksia dna 4g salon seudulla keskustassa ja maalla? Mitkä hyvät ja huonot puolet. Saa laittaa speedtest tuloksia tai kertoa dowload upload ja ping :)

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • eivätpuhutotta

Ihan turhaa kysyä DNA:lta. Olipa paikka mikä tahansa, sinne on saatavissa 4 G DNA:n mukaan. Olen muuttamassa Saloon ja katsoin itse DNA:n kuuluvuuskartasta. Näytti vain yhtä tähteä siinä osoitteessa. Kävin sitten myymälässä ja siellä sanottiin, että kyllä toimii 4G. Otin puhelimeeni kuitenkin 4G liittymän, katsotaan kuinka siinä kuuluu/toimii. Luulisi kuitenkin ulkona vähän etempänä toimivan. Kokeilin nimittäin lähiosoitteita, ja tuli ainakin kaksi tähteä

• Sieltäsaa12
        eivätpuhutotta kirjoitti:

Ihan turhaa kysyä DNA:lta. Olipa paikka mikä tahansa, sinne on saatavissa 4 G DNA:n mukaan. Olen muuttamassa Saloon ja katsoin itse DNA:n kuuluvuuskartasta. Näytti vain yhtä tähteä siinä osoitteessa. Kävin sitten myymälässä ja siellä sanottiin, että kyllä toimii 4G. Otin puhelimeeni kuitenkin 4G liittymän, katsotaan kuinka siinä kuuluu/toimii. Luulisi kuitenkin ulkona vähän etempänä toimivan. Kokeilin nimittäin lähiosoitteita, ja tuli ainakin kaksi tähteä

Tuoltapa saa muiden DNA käyttäjien kokemuksia.

• vähäntakapakkia

Muutin Halikkoon 1.6. ADSL ei heti toiminut. (miksi Salossa niin vähän valokuitua?). Parin ensimmäisen päivän käytin tietokoneyhteyttä kännykän kautta. DNA 4G. Laitoin nopeustestin menemään. latausnopeus oli noin 40 ja lähetysnopeus melkein 30. Edellisellä asuinpaikkakunnalla minulla oli Elisan valokuituliittymä 100/10. Sen nopeus oli käytännössä alle 50, lähetysnopeus oli kuitenkin melkein aina noin 10. Kuitenkin Elisviihde on parempi kiinteällä laajakaistalle, siksi otin ADSL. Lounealta, ei kai muita ollut saatavissa. Ainakin kun tein saatavuushaun, luki, että osoitteeseen ei ole saatavissa kiinteää laajakaistaa. Nyt ADSL toimii ja minulla on siinä Elisan wlan ZyXel. On kuitenkin hyvä tietää, että jos menee laajakaista poikki, voi käyttää kännyä. Juuri tänään Elisa ilmoitti, että koko maassa on laajakaistassa häiriöitä, mutta eipä se vaikuttanut Louneaan. Ainakin minulla toimi netti koko päivän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1596
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      29
      1574
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1262
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1135
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      176
      1115
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1046
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      312
      1043
    Aihe