Hei! Olen 17-vuotias Joulukuussa 18, tyttö Raumalta ja etsiskelisin töitä lähinnä lastenhoitoon. Minulla on ajempaa ns. työkokemusta kesätöistä päiväkodissa, eli kokemusta on 1-8 vuotiasta. Työharjottelussa olen ollut päiväkerhossakin myös. Olen vastuuntuntoinen ja oma-aloitteinen, että kyllä homma luultavammin sujuu mutkitta. Tällä hetkellä en opiskele missään, eli päivisinkin minulle käy. Mieluiten esimerkiksi aamusta iltapäivään, mutta kyllä niistäkin sitten voidaan erikseen sopia ja voin tehdä tietenkin aina välillä vanhempien omien menojenkin mukaan töitä. Osaan itse laittaa ruokaa lapsille. Voin auttaa läksyjen tekemisessä yms. En ole allerginen millekkään eläimelle, että tämäkään ei ole haitaksi jos taloudessa on lemmikki. Lemmikkiä, esimerkiksi koiraakin voin ulkoiluttaa lasten kanssa. Pientä siivoiluakin voin hoitaa tietenkin, mutta mieluiten hieman lisämaksusta. Olisi kova tarve saada pientä taskurahaa itselleni :)
Lastenhoitajaksi
Lastenhoitaja
1
139
Vastaukset
- Lastenhoitaja
Yhteyttä minuun voi ottaa puhelimitse, eli soittaa tai laittaa viesti
Num. 0401374999
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 633467
- 633227
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa643041SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542542- 712342
- 562121
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.381079Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261008