face to face IRL-matsi

Kylmät_kädet____

Olen täysin pohjalla oleva rappioalkoholisti, mutta silti nämä pienikalloiset eivät uskalla ottaa mua vastaan sovittua matsia. Ne käy aina salakavalasti kimppuuni kun sitä vähiten odotan. Pienikalloisille tosi tyypillistä.

Miten olisi Tissu? Onko sinusta siihen? Tulenko minä sinne, vai tuletko sinä Ouluun? Otetaan matsi IRL.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito-Kylmis

      Nurkantakaa-hyökkääjät ovat aina epävarmoja taistelutaidoistaan.. ja ovat oikeassa. Ne ovat onnettomia. Jos ovihyökkääjäni ei olisi niin nuori, olisin jo tappanut hänet puoli vuotta sitten.

      Mutta sovittu matsi todistajineen on täysin toinen juttu. Siihen minäkin olisin valmis. Osaisin valmistautua, jne.

    • Aito-Kylmis

      Mulle on aivan sama, miten matsissa käy, kunhan se on reilu, eikä mitään vitun yllätyshyökkäyksiä takaapäin.

      Olin minäkin nuori, tässä todiste:
      http://aijaa.com/FX78k3

      • Abdul_Muhammed

        Vittu sulla on tajuttoman iso pää, ei millään pahalla.


    • Mitä mitä kenen kanssa pitäisi tapella?
      En todellakaan ota haastetta vastaan ainakaan kadulla, sali on eri asia ja paikalla tuomari jolloin sen voi laskea urheiluksi eikä tappeluksi.
      Btw aika lapsellista netissä haastaa tuntemattomia,,,
      Kyllähän minun iässä alkaa olemaan jo rauhoittunut ja tappelut on tapeltu mutta joskus tulee pakkotilanteita. Edellisestä ns. tappelusta on kauan aikaa ja vastustaja oli humalainen öykkäri eikä minun tarvitsenut kuin vaistellä ja sinnehän se kaatui ihan itekseen. Kumma ettei haastanut oikeuteen kun kompuroi omiin kinttuihinsa. :)
      Minulla on muuten aika hyvä vasen ja joillekin se tulee yllätyksenä,,,hups pitikö tuokin kuuluttaa jos tulevaisuudessa matsi. :)

      Oletteko muuten lähdossä mihinkään vai oletteko kotona?
      Saatan lähteä vaki-porukan kanssa jonnekin toisaalta haluttaisi jäädä kotiin.
      Kattoo sitte tuonne liikenteeseen ei mielellään lähtis liian paljon hulluja kuskeja.
      ps. Kylmis sähän olet komee sälli ainakin ollu. :)

      • anaalitissu

        Ole hiljaa homo.


      • buah

        Homotissun nysä alkoi heti jöpöttämään, kun näki kylmiksen kuvan.


      • K_k_

        Olet aika jees, narsistiksi, tissu. En minä halua tapella sinun kanssasi.


      • Haukan
        K_k_ kirjoitti:

        Olet aika jees, narsistiksi, tissu. En minä halua tapella sinun kanssasi.

        Miksi sanot tissua narsistiksi?

        Ford Thunderbird
        Kylmis.


    • eronnut_tuomari

      Pitäkää kauhoitustaistelu. Voittaja on se, joka kauhoittaa ensimmäisenä vastustajansa.

      Kamppailu käydään orthexin virallisilla löylykauhoilla ja häviäjällä on löylykauha tanakasti perseessä.

      • Aito-Kylmis

        Terve Santtu. Mites haaremisi jaksaa? Jätkä ei edes muista muijiesi nimiä, kuka on kukin. Sinusta tulisi hyvä muslimi, mutta ei ne valkoisia miehiä sinne hyväksy.


      • Moikka! Harmi että nyt vasta löysin tämän viestin ja ketjun.

        Miksi en muistaisi oman puolisoni nimeä? En nyt ymmärrä mitä tarkoitat


      • Kokenut_kärjellinen
        sauna_timppa kirjoitti:

        Moikka! Harmi että nyt vasta löysin tämän viestin ja ketjun.

        Miksi en muistaisi oman puolisoni nimeä? En nyt ymmärrä mitä tarkoitat

        Aito kylmis tuskin oli aito.

        Harmillista kun nykyautot eivät saastenormien vuoksi ole enää kaasarikoneita. Olisi niin mukava tarjota huikkaa autollekin.


      • Kokenut_kärjellinen kirjoitti:

        Aito kylmis tuskin oli aito.

        Harmillista kun nykyautot eivät saastenormien vuoksi ole enää kaasarikoneita. Olisi niin mukava tarjota huikkaa autollekin.

        Onneksi ei ole kaasareita


    • hdfgdsfsfsdfdffsd

      Tissuhan hakkasi sen matun telarilla tai niin väitti.

      • Tissu.valehteli

        Tissu imi matua.


    • Pitkämuisti

      Vittuako nostelette vanhoja, jo käsiteltyjä ja sovittuja asioita ylös. Kylmis oli 19 vuotias tuossa kuvassa. Nykyään yli 40v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe