Olen täysin pohjalla oleva rappioalkoholisti, mutta silti nämä pienikalloiset eivät uskalla ottaa mua vastaan sovittua matsia. Ne käy aina salakavalasti kimppuuni kun sitä vähiten odotan. Pienikalloisille tosi tyypillistä.
Miten olisi Tissu? Onko sinusta siihen? Tulenko minä sinne, vai tuletko sinä Ouluun? Otetaan matsi IRL.
face to face IRL-matsi
16
52
Vastaukset
- Aito-Kylmis
Nurkantakaa-hyökkääjät ovat aina epävarmoja taistelutaidoistaan.. ja ovat oikeassa. Ne ovat onnettomia. Jos ovihyökkääjäni ei olisi niin nuori, olisin jo tappanut hänet puoli vuotta sitten.
Mutta sovittu matsi todistajineen on täysin toinen juttu. Siihen minäkin olisin valmis. Osaisin valmistautua, jne. - Aito-Kylmis
Mulle on aivan sama, miten matsissa käy, kunhan se on reilu, eikä mitään vitun yllätyshyökkäyksiä takaapäin.
Olin minäkin nuori, tässä todiste:
http://aijaa.com/FX78k3- Abdul_Muhammed
Vittu sulla on tajuttoman iso pää, ei millään pahalla.
Mitä mitä kenen kanssa pitäisi tapella?
En todellakaan ota haastetta vastaan ainakaan kadulla, sali on eri asia ja paikalla tuomari jolloin sen voi laskea urheiluksi eikä tappeluksi.
Btw aika lapsellista netissä haastaa tuntemattomia,,,
Kyllähän minun iässä alkaa olemaan jo rauhoittunut ja tappelut on tapeltu mutta joskus tulee pakkotilanteita. Edellisestä ns. tappelusta on kauan aikaa ja vastustaja oli humalainen öykkäri eikä minun tarvitsenut kuin vaistellä ja sinnehän se kaatui ihan itekseen. Kumma ettei haastanut oikeuteen kun kompuroi omiin kinttuihinsa. :)
Minulla on muuten aika hyvä vasen ja joillekin se tulee yllätyksenä,,,hups pitikö tuokin kuuluttaa jos tulevaisuudessa matsi. :)
Oletteko muuten lähdossä mihinkään vai oletteko kotona?
Saatan lähteä vaki-porukan kanssa jonnekin toisaalta haluttaisi jäädä kotiin.
Kattoo sitte tuonne liikenteeseen ei mielellään lähtis liian paljon hulluja kuskeja.
ps. Kylmis sähän olet komee sälli ainakin ollu. :)- anaalitissu
Ole hiljaa homo.
- buah
Homotissun nysä alkoi heti jöpöttämään, kun näki kylmiksen kuvan.
- K_k_
Olet aika jees, narsistiksi, tissu. En minä halua tapella sinun kanssasi.
- Haukan
K_k_ kirjoitti:
Olet aika jees, narsistiksi, tissu. En minä halua tapella sinun kanssasi.
Miksi sanot tissua narsistiksi?
Ford Thunderbird
Kylmis.
- eronnut_tuomari
Pitäkää kauhoitustaistelu. Voittaja on se, joka kauhoittaa ensimmäisenä vastustajansa.
Kamppailu käydään orthexin virallisilla löylykauhoilla ja häviäjällä on löylykauha tanakasti perseessä.- Aito-Kylmis
Terve Santtu. Mites haaremisi jaksaa? Jätkä ei edes muista muijiesi nimiä, kuka on kukin. Sinusta tulisi hyvä muslimi, mutta ei ne valkoisia miehiä sinne hyväksy.
Moikka! Harmi että nyt vasta löysin tämän viestin ja ketjun.
Miksi en muistaisi oman puolisoni nimeä? En nyt ymmärrä mitä tarkoitat- Kokenut_kärjellinen
sauna_timppa kirjoitti:
Moikka! Harmi että nyt vasta löysin tämän viestin ja ketjun.
Miksi en muistaisi oman puolisoni nimeä? En nyt ymmärrä mitä tarkoitatAito kylmis tuskin oli aito.
Harmillista kun nykyautot eivät saastenormien vuoksi ole enää kaasarikoneita. Olisi niin mukava tarjota huikkaa autollekin. Kokenut_kärjellinen kirjoitti:
Aito kylmis tuskin oli aito.
Harmillista kun nykyautot eivät saastenormien vuoksi ole enää kaasarikoneita. Olisi niin mukava tarjota huikkaa autollekin.Onneksi ei ole kaasareita
- hdfgdsfsfsdfdffsd
Tissuhan hakkasi sen matun telarilla tai niin väitti.
- Tissu.valehteli
Tissu imi matua.
- Pitkämuisti
Vittuako nostelette vanhoja, jo käsiteltyjä ja sovittuja asioita ylös. Kylmis oli 19 vuotias tuossa kuvassa. Nykyään yli 40v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3754975Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542870- 762531
- 932133
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4681879MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331604Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301436Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271392"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661233