kannattaako vaihtaa xbox( 3peliä 2ohjainta dvd-setti) gamecubeen(9peliä 2ohjainta 2muistikorttia)?
uusi xbox melkein puolet kalliimpi kaupassa mutta gc:ssa tulee 6 peliä enemmän (n.50e kpl => 300e)
tosin gc:ssa melko köyhästi miellyttäviä pelejä (ei yhtään todella hyvää autopeliä!!!) en ole paljon gc:lla pelaillu...onko grafiikka verrattuna xboxiin mistään kotosin? entä ohjain?
jälleenmyyntiarvo muutaman vuoden päästä?
xbox vaihto gc
5
529
Vastaukset
Paras autopeli cubelle taitaa olla burnout 3,mikä löytyy boxille kanssa.Paras autopeli valikoima taitaa löytyä ps2-osastolta.
Grafiikka taitaa olla jotain ps2:en ja boxin väliltä.Eli on kyllä jostain kotoisin.Varsinkin cubelle "lähiaikoina" tulevat pelit näyttävät varmaan upeammalta kuin mikään mitä on aikaisemmin nähty millään konsolilla.Kuten resident evil,zelda,jne.Mutta niinkuin me tiedetään,grafiikkahan ei määritä konsolin hyvyyttä,vaan pelit.
Tuohon cuben ohjaimeen olen itse ollut varsin pettynyt.Mitä 2D-pelien(ikaruga,viewtiful joe,ResEvil pelit) ohjaamiseen tulee ristiohjaimella,niin se on AIVAN HIRVEÄ.Perinteisiin 3D-peleihin ohjain on ihan hyvä.Toiset olkapää napit ohjaimessa,eivät kyllä olisi olleet pahitteeksi.
Noin yleisesti,tietysti kannattaa valita se alusta minkä pelit miellyttävät eniten sillä hetkellä.Itselleni cube oli jo pakko-ostos pelkästään zelda ja resi-pelien takia.- ville91
Ei ole minun mielestä mitään järkeä vaihtaa mihinkään game cube leluun pidä ihmeessä xbox koska siinä on paremmat graffat parempia pelejä mahtuu vaikka leffoja/pelejä/musaa kovalevylle ei ole mitään huononpaa kuin game cubessa paitsi että xbox on kooltaan isompi
- järkee...kö?
ville91 kirjoitti:
Ei ole minun mielestä mitään järkeä vaihtaa mihinkään game cube leluun pidä ihmeessä xbox koska siinä on paremmat graffat parempia pelejä mahtuu vaikka leffoja/pelejä/musaa kovalevylle ei ole mitään huononpaa kuin game cubessa paitsi että xbox on kooltaan isompi
mulle on yks hailee minkä kokonen kone on. xboxin kovalelylle ei voi ilman modausta laittaa muuta ku musaa cd:ltä. mun mallissa on vieläpä se paska cd/dvd-asema jolla ei voi kuunnella ku aitoja cd:tä! tiedän että xbox on kaikin puolin parempi kone (mm.graffa, dolby digital!!!!,...) mutta kun jos vaihdan saisin uuden lelun leikittäväks ;) ja 9 peliä joita en ole ennen pelannut! myisin loput mulle jäävät xbox pelit pois (9kpl => ainaki 90e). eli myytyäni/vaihdettuani xbox ohjainta dvd-härdelli 12peliä gc 2ohjainta 2muistikorttia 9peliä jäisi minulle käteen vähintään 90e jolla voisin ostaa oikean dvd-soittimen (joka toimisi myös cd-soittimena)!
- asdad
Älä vitussa! Kun xbox on siis kalliimpi, mutta sille julkastaan paljon enemmän pelejä, ja pelit halpenee paljon nopeammin, joten rahaa säästää helvetisti.
- crisutan
Kannattaa todellakin vaihtaa, olen GC:N omistaja ja täysin tyytyväinen siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505227Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2991562Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711054
- 49944