xbox vaihto gc

järkee...kö?

kannattaako vaihtaa xbox( 3peliä 2ohjainta dvd-setti) gamecubeen(9peliä 2ohjainta 2muistikorttia)?

uusi xbox melkein puolet kalliimpi kaupassa mutta gc:ssa tulee 6 peliä enemmän (n.50e kpl => 300e)

tosin gc:ssa melko köyhästi miellyttäviä pelejä (ei yhtään todella hyvää autopeliä!!!) en ole paljon gc:lla pelaillu...onko grafiikka verrattuna xboxiin mistään kotosin? entä ohjain?

jälleenmyyntiarvo muutaman vuoden päästä?

5

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras autopeli cubelle taitaa olla burnout 3,mikä löytyy boxille kanssa.Paras autopeli valikoima taitaa löytyä ps2-osastolta.

Grafiikka taitaa olla jotain ps2:en ja boxin väliltä.Eli on kyllä jostain kotoisin.Varsinkin cubelle "lähiaikoina" tulevat pelit näyttävät varmaan upeammalta kuin mikään mitä on aikaisemmin nähty millään konsolilla.Kuten resident evil,zelda,jne.Mutta niinkuin me tiedetään,grafiikkahan ei määritä konsolin hyvyyttä,vaan pelit.

Tuohon cuben ohjaimeen olen itse ollut varsin pettynyt.Mitä 2D-pelien(ikaruga,viewtiful joe,ResEvil pelit) ohjaamiseen tulee ristiohjaimella,niin se on AIVAN HIRVEÄ.Perinteisiin 3D-peleihin ohjain on ihan hyvä.Toiset olkapää napit ohjaimessa,eivät kyllä olisi olleet pahitteeksi.

Noin yleisesti,tietysti kannattaa valita se alusta minkä pelit miellyttävät eniten sillä hetkellä.Itselleni cube oli jo pakko-ostos pelkästään zelda ja resi-pelien takia.

• ville91

Ei ole minun mielestä mitään järkeä vaihtaa mihinkään game cube leluun pidä ihmeessä xbox koska siinä on paremmat graffat parempia pelejä mahtuu vaikka leffoja/pelejä/musaa kovalevylle ei ole mitään huononpaa kuin game cubessa paitsi että xbox on kooltaan isompi

• järkee...kö?
        ville91 kirjoitti:

Ei ole minun mielestä mitään järkeä vaihtaa mihinkään game cube leluun pidä ihmeessä xbox koska siinä on paremmat graffat parempia pelejä mahtuu vaikka leffoja/pelejä/musaa kovalevylle ei ole mitään huononpaa kuin game cubessa paitsi että xbox on kooltaan isompi

mulle on yks hailee minkä kokonen kone on. xboxin kovalelylle ei voi ilman modausta laittaa muuta ku musaa cd:ltä. mun mallissa on vieläpä se paska cd/dvd-asema jolla ei voi kuunnella ku aitoja cd:tä! tiedän että xbox on kaikin puolin parempi kone (mm.graffa, dolby digital!!!!,...) mutta kun jos vaihdan saisin uuden lelun leikittäväks ;) ja 9 peliä joita en ole ennen pelannut! myisin loput mulle jäävät xbox pelit pois (9kpl => ainaki 90e). eli myytyäni/vaihdettuani xbox ohjainta dvd-härdelli 12peliä gc 2ohjainta 2muistikorttia 9peliä jäisi minulle käteen vähintään 90e jolla voisin ostaa oikean dvd-soittimen (joka toimisi myös cd-soittimena)!

• asdad

Älä vitussa! Kun xbox on siis kalliimpi, mutta sille julkastaan paljon enemmän pelejä, ja pelit halpenee paljon nopeammin, joten rahaa säästää helvetisti.

• crisutan

Kannattaa todellakin vaihtaa, olen GC:N omistaja ja täysin tyytyväinen siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe