Luin muutaman jutun täältä ja ajattelin kommentoida niille jotka parjaavat Nissan Qashqain laatua.Ostin 4v sitten vm 2008 Qashqain 2.0dci.Silloin autolla oli ajettu 80tkm, nyt mittarissa 300tkm.Ostaessani auton takapäähän vaihdettiin iskarit takuuseen koska kolisivat pakkasella.Sen jälkeen autossa ei ole ollut vikoja.Jarruosia on tietenkin vaihdettu, kuluvia osia kun ovat.Muita vaihdettuja osia.Etupyörän laakeri, vetonivelen suojakumit, turbon ahtopainetunnistin.Joten en voi kuin kehua autoa.
Nissan Qashqai laatu ja viat
Nissanitko
1
299
Vastaukset
- joten.enpä.kehuisi
Onkos siitä poistettu sumuvalojen pakkosyöttö kun useimmissa kasvaimissa ne palaa aina. Onko ajovalot niin huonot ettei ne riitä päiväkäyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247