Verkko kauppa Savenmaa

Lämpöä

Miettikää ainakin kymmenen kertaa ostaessanne Savenmaalta verkkokaupasta tulisijoja tai takkoja. On meinaan sen verran vanhuuden höperö isäntä siellä,että tavara joka toimitetaan kotiin,voi olla villasukista lankun pätkään. Tulisijahan kyllä lämmittää enemmän kuin villasukka.

8

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisyyttäkehiin

Höpöä pukkaat ja reippaasti. Olen ostanut sieltä, jos jotakin levyhissin, puunhalkomakoneen ja aina ko. henkilön kanssa asioinut.

Mokasin itse maksun tuosta halkaisukoneesta ja muutaman kuukauden kuluttua asiat järjestyi ilman suurempia kuluja, joten olen Savenmaan nettikauppaan pirun tyytyväinen.

Höperö olet itse ja paheksun syvästi moista henkilön asiatonta panettelua.

• eimoittimista

Varaajan vastuksen olen tilannut ja hyvin toimii, niin miksikö tilasin kun SAMA vastus maksoi omalla paikkakunnalla lähes puolet enemmän.

• anselmi150

Moikka!

Olen 75-vuotias eläkeläismies Pohjanmaalta ja olen aloittanut kuumat onanointi- esitykset kotona.

Kaikki ovat tervetulleita katsomaan! Osoitteeni saat pyytämällä, eikä vaadi taloudellisia uhrauksia. Löydät minut nimellä "Anselmi 150 cm" peräkamarista.

Näkemisiin! ;)

• fillasukka

Kyllä villasukka lämmittää enemmän kuin tulisija. Tulisijassa poltettu palava aines kyllä lämmittää.

• palautustaodotellessa

Eipä toimi tuo uusiverkkokauppa, varasto saldot mitä sattuu. Ei voi toimittaa...

• Anonyymi

Vieläkö se ukko siellä häärää ? Voisi joskus käydäkin tarjontaa katsomassa, jos voisi olla varma ettei tämä "kauppias" tule silmille.

• Anonyymi

Nappasko sun kiiikkiiiin kassan ohituksessa. Paa asialle kunnon koukkuhame seuraavalla kerralla.

• Anonyymi

Eihän se ole enää edes ennakonperintärekisterissä:
      www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/savenmaa-ky/04338586/yleiskuva

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe