Huhut kuolemastani.

Niin; ne ovat vahvasti liioiteltuja, voisin sanoa jopa virheellisiä. Olenpahan nyt elämäni kunnossa ja ruskea kuin Piru tai papu, miten vain. Oli taasen niin kuumaa että että paremmissa kuppiloissa laittoivat paukkujen päälle pienet aurinkovarjot.
Loma pidetty on ja naama onkin korvissa sitä muistellessani kuvia katsellen. Niitä kertyi satoja ja joka kuvassa joku sirpakka musta piikkitukka irvistelee..., paitsi tietenkin salaisissa yksityiskuvissa. Niissä ei paljoa karvoja näy. Nehän ovatkin oikein taidekuvia, monet suorastaan siveellisiä ja silmiähivelevän kauniita.
Pehmeät kaaret ja muodot ovatkin kuvataiteiden perusta jos horisontit nyt unohdamme. Rubens on meille naiskauneuden ihailijoille oppi- isä vailla vertaa.
Rehevä liha maalaustaiteessa on kaunista mutta käytännön töissä epäkäytännöllinen sekä voimia kuluttava.
Höpöttelen lisää paremmalla ajalla...

19

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikavulviikorvistatulvii

hä hä hää, tuli Sika Amalialle pääsiäisen kunniaksi, paskahalvaus !

• OdottavaSikaVinkuu

Kiva kun 28 on taas täällä. Lihavien lihan puolustaja amalija voi sitten taas puolustella ihraa. Kyllä se lihavan akan kääntely työstä käy ku ite ei jaksa ja akka ei viitti.

• PatilanOssi

Ossikin ilahtui oikein reippaasti, koska pitkästä aikaa 28x:stä kuuli, luulinpa jo hänen sinne Pattayan pohjattomaan iloittelun pesään jääneen lopullisesti, mutta ei! Ikäväähän tuo paluu tänne armoitettujen ryhävalaiden maahan on aina, mutta ymmärrän kyllä, että toisinaan on pakko ;)
      Itse tuossa laittelin visa-asioita kuntoon, koska hieman pitempi turnee jälleen odottaa ja Pattiksen neitokaiset sieltä jo ovat viestitelleet moniaita kertoja ja lupailleet kosteita öitä Ossillekin, tiedä sitten, mitä tarkoittavat, toivottavasti muutakin kuin lempijuomiani...
      Näin se vain menee, toiset kun tulee, niin toiset menee ja elämän kiertokulku jatkuu!

• Musclemax

Kuka lienet 28x, joka julisti ettei enää postaa tuolla nimimerkillä, vaan atamaaniksi muutuit feikin kaapatessa nimmarin rekisteröimättömän käyttöoikeuden. Kivaa proosaa pukkaa joka tapauksessa. Pellervo Hollo olisi myös kiva kommentaattori Oon ja Budunsa kanssa.

Itse en palstalla enää pitkään aikaan ole pyörinytt, kävinpähän nyt ristiriipunnan ja krusifixin kunniaksi kurkkaamassa miten täällä menee. Hyviä pyhiä ja keep cool Dudes.

• Seppo_Kalevi

Hienoa että mestari on vielä hengissä. Hieman tylsiähän nämä ketjut on ilman 28x horinoita

• matkalähestyy

Millois Sepi karkaa maailmalle seuraavaksi? Minä pakkaan reppuni viikon päästä ja menen shortseissa ja sandaaleissa lentoasemalle. Repussa on muutamat kalsarit ja pari paitaa sekä lenkkarit. Tykkään matkustaa kevyesti jolloin helppo vaihtaa maisemaa nopeasti.
        Ohjelmassani on Thaimaan etelän tytöt, keskithaimaan tytöt, pohjoisthaimaan tytöt ja Isanin tytöt. Niin ja Pattayan tytöt tietenkin.

• Seppo_Kalevi

Olen lähdössä Ao Nangiin myöhemmin keväällä. Piti mennä Pattayalle ensin helmikuussa , mutta kun sain matkaseuraa - niin ajankohta ja kohdekin hieman muuttui. Mutta tosiaan...Seppo Kalevi menee nykyään matalalla profiililla. Ettei karkais mopo käsistä eikä alkais käsi täristä. Matalalla profiililla...

• matkalähestyy-
        Seppo_Kalevi kirjoitti:

Olen lähdössä Ao Nangiin myöhemmin keväällä. Piti mennä Pattayalle ensin helmikuussa , mutta kun sain matkaseuraa - niin ajankohta ja kohdekin hieman muuttui. Mutta tosiaan...Seppo Kalevi menee nykyään matalalla profiililla. Ettei karkais mopo käsistä eikä alkais käsi täristä. Matalalla profiililla...

Alustava suunnitelmasi kuulostaa toimivalta! Ei ole Ao Nangissa tullut käytyä ja ehkä tällä tulevalla reissulla poikkean sielläkin etelän hetelmän kanssa. Mopedi on tupannut Pattayalla karkaamaan jossakin määrin joka kerta kun sinne eksynyt. Viettelen alkuloman rauhallisemmilla alueilla joissa tulee keskityttyä muuhunkin kuin tyttösien kanssa rillutteluun.
        Viime retkeltä palatessani piti piipahtaa lasareetissa, nyt olen kaukaa viisaampi. Niin kaukaa viisas että ulkpuoliset eivät sitä viisauttaa huomaa! :)

• mitenNytKävi
        Seppo_Kalevi kirjoitti:

Onkos duunit Singaporessa loppuneet?

• contra

Kun lueskelee palstan kommentteja, niin ryyppäämisestä kirjoittavat useat siellä käyneet miehet. Miksi pitää lomalla ryypätä rankasti, onko se sitä relaamista, jota ei voi ilman runsasta viinan käyttöä tehdä. Tunnen muutaman miehen, jotka lomalta palatessa ovat todella huonossa kunnossa, kun viikkoja juoneet. Sekö on sitä kivaa lomailua, en tiedä, ihmettelen vain.

• TuurijuoppoXX
        contra kirjoitti:

Kun lueskelee palstan kommentteja, niin ryyppäämisestä kirjoittavat useat siellä käyneet miehet. Miksi pitää lomalla ryypätä rankasti, onko se sitä relaamista, jota ei voi ilman runsasta viinan käyttöä tehdä. Tunnen muutaman miehen, jotka lomalta palatessa ovat todella huonossa kunnossa, kun viikkoja juoneet. Sekö on sitä kivaa lomailua, en tiedä, ihmettelen vain.

Alkoholismi on erittäin yleistä Suomessakin iästä, asemasta tai koulutuksesta riippumatta. Monet perheenisätkin tinttaavat mäyräkoiran illassa tai vähän tiukempaa. Monet muuten raittiihkot kaverit sitten taas vetäisee koko loman silipatiseilaa chupiduaa.
        Tiedän tapauksia jossa urho tultuaan lomakohteeseen linnoittautuu yksin hotellihuoneeseen ja dokaa koko lomansa siellä.
        Tiedän tapauksia jossa lomalle lähtevä sankari huolitaan koneeseen vasta kolmannella yrittämällä kun ovat niin päissään jo lentoasemalla.
        Monet erot on myös saaneet alkunsa lomilla kun on ryypätty ja tapeltu.
        Itse olen myös alkoholisti. Osaan käyttäytyä kännissäkin enkä ole kovaääninen enkä töykeä enkä aggressiivinen koskaan. Lomilla kerran kaksi vetäisen kaatokännit, muuten se on sellaista tissuttelua. Elimistö ei tykkää enää kun ikää alkaa olemaan yli 50v. Nenänvalkaisu menossa ja koetan sen 100 päivää nyt sitkeillä. Urheilulla saa pidettyä mielialan kondiksessa ilman viinaa. Muuten valtaa synkkyys.
        Yhteenvetona voisi sanoa että on monenlaisia juomareita. Jotkut pelkää lentoa, jotkut pelkää perillä liikkua selvinpäin, jotkut ovat alkoholisteja ja jotkut eivät osaa pitää hauskaa ilman viinaa ja jotkut kutsuvat sitä bilettämiseksi ja jotkut sikailuksi.
        Sikailu on kuulema vänkää. Nuorempana se sitä joskus olikin mutta onhan se noloa ja lapsellista jos aikuinen käyttäytyy kuin teini.
        Ei siinä sen kummempaa ihmettelyä. Kannabis olisi viisasten päihde verrattuna viinaan mutta kun lainsäätäjät eivät ole keksineet miten sitä voitaisiin verottaa ilman että kotiviljelmät veisivät ne verorahat jotka nykyään tulee viinasta. Ei ehkä mitenkään.
        Hyvässä seurassa juhliminen on ok silloin tällöin mutta koko loman dokaaminen vetää kyllä huonoon kuntoon ja ei siitä enää sitten saa mitään irtikään. Hyvä jos muistaa jotakin reissusta.

• contra
        TuurijuoppoXX kirjoitti:

Alkoholismi on erittäin yleistä Suomessakin iästä, asemasta tai koulutuksesta riippumatta. Monet perheenisätkin tinttaavat mäyräkoiran illassa tai vähän tiukempaa. Monet muuten raittiihkot kaverit sitten taas vetäisee koko loman silipatiseilaa chupiduaa.
        Tiedän tapauksia jossa urho tultuaan lomakohteeseen linnoittautuu yksin hotellihuoneeseen ja dokaa koko lomansa siellä.
        Tiedän tapauksia jossa lomalle lähtevä sankari huolitaan koneeseen vasta kolmannella yrittämällä kun ovat niin päissään jo lentoasemalla.
        Monet erot on myös saaneet alkunsa lomilla kun on ryypätty ja tapeltu.
        Itse olen myös alkoholisti. Osaan käyttäytyä kännissäkin enkä ole kovaääninen enkä töykeä enkä aggressiivinen koskaan. Lomilla kerran kaksi vetäisen kaatokännit, muuten se on sellaista tissuttelua. Elimistö ei tykkää enää kun ikää alkaa olemaan yli 50v. Nenänvalkaisu menossa ja koetan sen 100 päivää nyt sitkeillä. Urheilulla saa pidettyä mielialan kondiksessa ilman viinaa. Muuten valtaa synkkyys.
        Yhteenvetona voisi sanoa että on monenlaisia juomareita. Jotkut pelkää lentoa, jotkut pelkää perillä liikkua selvinpäin, jotkut ovat alkoholisteja ja jotkut eivät osaa pitää hauskaa ilman viinaa ja jotkut kutsuvat sitä bilettämiseksi ja jotkut sikailuksi.
        Sikailu on kuulema vänkää. Nuorempana se sitä joskus olikin mutta onhan se noloa ja lapsellista jos aikuinen käyttäytyy kuin teini.
        Ei siinä sen kummempaa ihmettelyä. Kannabis olisi viisasten päihde verrattuna viinaan mutta kun lainsäätäjät eivät ole keksineet miten sitä voitaisiin verottaa ilman että kotiviljelmät veisivät ne verorahat jotka nykyään tulee viinasta. Ei ehkä mitenkään.
        Hyvässä seurassa juhliminen on ok silloin tällöin mutta koko loman dokaaminen vetää kyllä huonoon kuntoon ja ei siitä enää sitten saa mitään irtikään. Hyvä jos muistaa jotakin reissusta.

Niin, itse juon tosi harvoin, myöskään lomilla ei tule ns. pämpättyä. Hauskaa on ollut ilman kännäystäkin. Kiitos ihan hyvästä kirjoitelmastasi ja hyvää jatkoa elämääsi.

• Seppo_Kalevi
        mitenNytKävi kirjoitti:

Onkos duunit Singaporessa loppuneet?

Ei ole. Mitens täältä työt loppuisi, kun työttömyysaste on 1.9 %.

• Singaporenhommat
        Seppo_Kalevi kirjoitti:

Kotiapulaisena sinäkin olet tuottavassa työssä. Yleensä ne on vaan naisten hommia mutta ihan hyvää hommaa sulle.

• seppokalevihei
        Seppo_Kalevi kirjoitti:

joudutko seppokalevi pyllistää sille talon isännälle?

• Seppo_Kalevi

pääsin pyllistämään, en joutunut

• Seppo_Kalevi

Taitaa jotakuta harmittaa kun Seppo Kalevi on oikeissa töissä ja ihan ulkomailla. Ja harmittaisi vielä enemmän jos tietäisitte mitä teen ja miten asun. LOL

• hyvääkevättä

onhan nekin oikeita töitä kun pyllistää kenraalille ja sen sotakavereille. siinä on seppokalevikin kovilla kun saa jäykkää kyrpää tauotta.

• Seppo_Kalevi

Terveisiä sinne osastollekin. Yllättävän myöhään päästävät teidät koneelle, mutta toisaalta ihan kiva, ehkä se nopeuttaa kuntoutusta. Itse lähden nyt töihin, kello on 8.25 täällä päin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3423
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3111
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2124
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108