Bor på en finskspråkig ort och har sällan förmånen att träffa svenskspråkiga. Har börjat bli orolig för att tappa mitt eget modersmål och försöker hitta litteratur som är lättläst, spännande, välskriven. Orkar inte med väldigt djupsinniga romaner men uppskattar författare som Kepler, Wallander o liknande. Har någon bra tips?
På orten jag bor finns möjlighet att göra fjärrlån, bibliotekspersonalen är bra men emellanåt tar ideérna ändå slut. Jag kan också använda nätet för att göra beställningarna av fjärrlånen och så här under en längre helg skulle det passa bra att använda sig av möjligheten.
Boktips sökes
bokmalen
2
196
Vastaukset 2
- gillardeckare
Jag beställer alltid svenskspråkiga böcker från nätbokhandeln Adlibris,billiga pockets senast 2,50 euro,normpris ungf.5 euro.
Jag vill ha "egna böcker "också även om jag också lånar från bibban.- bokälskaren
Det finns den här facebookgruppen - Svenskspråkiga böcker,köp.byt sälj i Finland.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65998
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40696- 143686
- 72646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46623- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k181509Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)62485Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22358Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail83357