Homoja kouvolassa?

Munelämä

Olen kouvolaan muuttamassa ja kiinnostas missä baareissa käy homoja.
Tiukkapipot voi jättää kommentoimatta.

25

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulipuli

      Ei ole homoja,friikkejä ja juoppoja löytyy.

    • Unska77

      Kymen pirtti kuusaalla ja sitte tietenkin bruno kouvolassa!

    • Bemmitjameset

      Kouvolan juna-aseman parkissa, etenkin iltaisin.

      • hyii-

        Ravintola kaisa, taitaa olla koko porukka perseestä.


    • Kuuumaaaa

      Lehtohovissa.

      • Karjallah

        Lehtohovissa on Suomen sisäänpäinkääntynein porukka.


    • pupupoitsu1234

      Lasihelmihän on tunnettu homostelu baari! Sinne rohkeasti homoilemaan. <3

    • seta.tietää

      Kysy setasta, niillä on ylen mukaan tieto maahantulija homoistakin jotka saavat automaattisesti turvapaikankin

    • tumpelo..87

      pub old tom....jääkiekko fanien homoilu paratiisi!!=)

    • aamupanot

      st1 myllykoskella

    • Munelämä

      Mutta löytyykö Kouvolasta uskovaisia homoja kuten minä? Lestadiolaiset ja muslimitkin käyvät. Olen kaikkiruokainen. Missäköhän voisi parhaiten päästä tutustumaan Kouvolan uskovaisiin homopiireihin?

    • Äkkiäpois

      Älä erehdy muuttamaan sinnepäin 👌
      Ainoa neuvo on se, et jos jonnekin muualle voit muuttaa, niin muuta!
      Kohtuu pienelle alueelle on kasautunut liian suuri joukko ihmisiä vailla suurempaa kykyä ajatella
      Tai jos muutat, niin valitse seurasi ja ihmiset hyvin, siellä asuu kyllä onneksi myös normaaleja fiksuja ja ajattelukyvyn omaavia ihmisiä joukossa, mä en oo vaan kovin varma löydätkö kyseisiä ihmisiä yhdestäkään alueen baareista

      • Laurutar

        Suomen elämänkoululaisin kaupunki - Kouvola.


    • homoilo

      Kotka on homoille vaihtoehtona parempi jos Kymenlaaksoon on pakko muuttaa.

      Kouvolassa on paljon ahdasmielisyyttä ja kapeakatseisia ihmisiä, uskonhörhöt joita tässäkin ketjussa esiintyy siihen vielä päälle.

    • RichardKK

      Kyllä Kouvolassa niitä on ja ovat ihan mukavia tyyppejä, ainakin nuoremmat. Liikkuvat usein porukassa, missä on niin heteroita, kuin homojakin. Jokaisella on oikeus omaan elämään, elää sen naisen tai miehen kanssa, minulle ihan sama, kunhan elää Suomen lakien edellyttämällä tavalla ja kohtelee muita ihmisiä kunnioittavasti.

      • ikähomo

        Nuoret on fiksuja, niin heterot kuin homotkin ja heterot myös suojelevat homoja kavereitaan joutumasta pahoinpidellyiksi. Niin se maailma muuttuu ja onneksi!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe