Olen kouvolaan muuttamassa ja kiinnostas missä baareissa käy homoja.
Tiukkapipot voi jättää kommentoimatta.
Homoja kouvolassa?
25
160
Vastaukset
- pulipuli
Ei ole homoja,friikkejä ja juoppoja löytyy.
- Unska77
Kymen pirtti kuusaalla ja sitte tietenkin bruno kouvolassa!
- Bemmitjameset
Kouvolan juna-aseman parkissa, etenkin iltaisin.
- hyii-
Ravintola kaisa, taitaa olla koko porukka perseestä.
- Kuuumaaaa
Lehtohovissa.
- Karjallah
Lehtohovissa on Suomen sisäänpäinkääntynein porukka.
- pupupoitsu1234
Lasihelmihän on tunnettu homostelu baari! Sinne rohkeasti homoilemaan. <3
- seta.tietää
Kysy setasta, niillä on ylen mukaan tieto maahantulija homoistakin jotka saavat automaattisesti turvapaikankin
- tumpelo..87
pub old tom....jääkiekko fanien homoilu paratiisi!!=)
- aamupanot
st1 myllykoskella
- Munelämä
Mutta löytyykö Kouvolasta uskovaisia homoja kuten minä? Lestadiolaiset ja muslimitkin käyvät. Olen kaikkiruokainen. Missäköhän voisi parhaiten päästä tutustumaan Kouvolan uskovaisiin homopiireihin?
- Äkkiäpois
Älä erehdy muuttamaan sinnepäin 👌
Ainoa neuvo on se, et jos jonnekin muualle voit muuttaa, niin muuta!
Kohtuu pienelle alueelle on kasautunut liian suuri joukko ihmisiä vailla suurempaa kykyä ajatella
Tai jos muutat, niin valitse seurasi ja ihmiset hyvin, siellä asuu kyllä onneksi myös normaaleja fiksuja ja ajattelukyvyn omaavia ihmisiä joukossa, mä en oo vaan kovin varma löydätkö kyseisiä ihmisiä yhdestäkään alueen baareista- Laurutar
Suomen elämänkoululaisin kaupunki - Kouvola.
- homoilo
Kotka on homoille vaihtoehtona parempi jos Kymenlaaksoon on pakko muuttaa.
Kouvolassa on paljon ahdasmielisyyttä ja kapeakatseisia ihmisiä, uskonhörhöt joita tässäkin ketjussa esiintyy siihen vielä päälle. - RichardKK
Kyllä Kouvolassa niitä on ja ovat ihan mukavia tyyppejä, ainakin nuoremmat. Liikkuvat usein porukassa, missä on niin heteroita, kuin homojakin. Jokaisella on oikeus omaan elämään, elää sen naisen tai miehen kanssa, minulle ihan sama, kunhan elää Suomen lakien edellyttämällä tavalla ja kohtelee muita ihmisiä kunnioittavasti.
- ikähomo
Nuoret on fiksuja, niin heterot kuin homotkin ja heterot myös suojelevat homoja kavereitaan joutumasta pahoinpidellyiksi. Niin se maailma muuttuu ja onneksi!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2293259Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3552923Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,141939Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601748Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591632MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121473- 1221436
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4591344Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171330