..varapilotti voidakseen tuntea nousukiidon vapauttavan ja kaikkivoipaisen tunteen..
Oltiin nimittäin muutama tunti tuossa Levysepänkadun kellarin edustalla, Jartsa, Eki, Artsi ja Niukka-Liisa pitämässä palaveria ja pohtimassa mihin Uki oikein näillä nykyisillä eväillä oikein on menossa. Meillä oli eväänä kaksi 0,75:sta Leijonaa ja yksi eurokossu. No oli sitä kaljaakin pari lavaa siinä, mutta niitä jäikin kun kohta mennään saunaan. Tänne takaisin tulo on ollut yhtä juhlaa, kuulumisia saa selittää tutuille ja tuntemattomille. Aika moni luuli, että olen vaihtanut hiippakuntaa, kun olen pitkään poissa täältä ollut.
Se on keväinen ilma, kun mustarastaat laulelevat pihakoivuissa ja Jartsa kertoi perin joutsenenkin tuosta yli lentäneen. Me muut ei kyllä niitä nähty, mutta väliäkös sillä.
Ei maar, mutta nyt valmistautumaan saunaan menoon. Ekillä on pakastimessa muutama vihta, niin saadaan juhannustunnelmaa saunaan. Ja lisää pullosta.
Ei tarvitse olla lentokapteeni, eikä edes ..
8
212
Vastaukset
- moih
Jee.
- onkin
Pääsiäinen
- terstar
Olisit nyt säästänyt juomat, ei kaikkia kerralla kannata juoda.
- Hihnantomies
Sinä se osaat nauttia elämän pienistäkin asioista. Sillä sehän on hyve nimenomaan täällä tuppukylässä, kun isompia ilonaiheitakaan ei ole näkyvissä. Viiminen työpäivä liukuhihnalla oli pari viikkoa sitten ja sen jälkeen sitä olen pistänyt tänttärällää oikeen urakalla.
- Reilarulez
Maksa tärveltyy tuommosesta. Rupea vartijaksi ja lähde vaikka punttisalille.
- moijat
Joo.
- maharuikulla
Lidlin metsikössä olin juuri hommaamassa nousukiitoa. Illaksi pääsee taas hupilupiin ja siittä kahteen narriin. Aiemmin käyn tietysti pub 3, hamskerissa, torpassa ja syrjän baarissa ottamassa kunnon pohjat.
- mmmmmmmmmH1
Mmmm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882