Vuokra-asunto Kiteeltä?

loiku

Kuinka nopeasti keskimäärin saa kaupungin vuokra-asunnon?
Paljonko on peruskaksiolla vuokra?

6

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttanut

      Olen muuttanut Kiteelle joitakin kuukausia sitten ja sain kaupungin asunnon noin viikossa anomuksen lähettämisestä vaikka olin lisännyt sen suhteen omia toiveitani. Sattui näes vapautumaan sopiva entisen vuokralaisen jouduttua lähtemään eräästä syystä pois.
      Alta selviää niin asunnot kuin vuokrahinnat ja mielestäni ne ovat kohtuullisen hintaisia ja halvempia verrattuna esimerkiksi Kesälahden Vuokratalot asuntoihin! Uskomatonta mutta totta.
      http://www.kitee.fi/kiteen-kotitalot-oy

      • Anonyymi

        Haluaisin tietää kävin katsomassa asuntoa nut sinne kyllä pitäs tehdä remontti. Suihkuhuone uusiks ja ovet ja seinät maslata onkphan mahdollista että ne remontoi asunnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää kävin katsomassa asuntoa nut sinne kyllä pitäs tehdä remontti. Suihkuhuone uusiks ja ovet ja seinät maslata onkphan mahdollista että ne remontoi asunnon

        Sen verran neuvon että älä ota asuntoa kerrostalon alakerrasta!
        Ne perkeleen tiilikasat on tehty mahdollisimman halvalla ja äänieristyskin on sitten sen mukainen, eli yläkerrasta kuuluu jopa yskimisen kuin kävelyn ääni, muusta puhumattakaan!
        Sitten pesuhuoneen / wc -putket kulkee alakerran sen syvennyksen sisäseinässä mikä on tarkoitettu sängyn paikaksi. Aina kun yläpuolen vessa vedetään, niin varmasti kuuluu ja heräät yöllä.
        Jokunen vuosi mm. Kellonsoittajantien kerrostaloihin tehtiin mukamas kuntotarkastus, mutta esimerkiksi ikkunat jätettiin huomioimatta. Täydellisellä varmuudella niiden tiivistys on tehty väärin jo alunperin, mikä aiheuttaa vedon tunnetta. Minä tein ikkunatiivisteiden uudelleen laittamisen itse, sillä en kehdannut vaivata kiinteistöhuoltoa koska siellä ei sitäkään vähää olisi osattu tehdä oikein. Jos kenelle asia on epäselvä, niin myös netistä löytyy ohjeita kuinka se tulee suorittaa oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran neuvon että älä ota asuntoa kerrostalon alakerrasta!
        Ne perkeleen tiilikasat on tehty mahdollisimman halvalla ja äänieristyskin on sitten sen mukainen, eli yläkerrasta kuuluu jopa yskimisen kuin kävelyn ääni, muusta puhumattakaan!
        Sitten pesuhuoneen / wc -putket kulkee alakerran sen syvennyksen sisäseinässä mikä on tarkoitettu sängyn paikaksi. Aina kun yläpuolen vessa vedetään, niin varmasti kuuluu ja heräät yöllä.
        Jokunen vuosi mm. Kellonsoittajantien kerrostaloihin tehtiin mukamas kuntotarkastus, mutta esimerkiksi ikkunat jätettiin huomioimatta. Täydellisellä varmuudella niiden tiivistys on tehty väärin jo alunperin, mikä aiheuttaa vedon tunnetta. Minä tein ikkunatiivisteiden uudelleen laittamisen itse, sillä en kehdannut vaivata kiinteistöhuoltoa koska siellä ei sitäkään vähää olisi osattu tehdä oikein. Jos kenelle asia on epäselvä, niin myös netistä löytyy ohjeita kuinka se tulee suorittaa oikein.

        Olisi plussaa jos kuuluisi seksin ääniä naapurista. Nykyisessä asunnossa ei kuulu yhtään mitään yöisin.


    • Anonyymi

      Jos ikääntyvä ja taantuvs kunta haluu mm. uusii, erit. veroja maksavii asukkaita, luulis remppojen onnistuvan.

      • Anonyymi

        Veronmaksajat asuvat omissa asunnoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe