STS:n yhä härskimmäksi käyvästä toiminnasta taas esimerkkiä:
http://www.expressen.se/kvp/sts-misskotte-philips-utbytesar/
STS korjaa kylmästi maksamasi rahat vaihto-oppilasvuodesta, tarjoamatta juurikaan mitään sovittua vastinetta. Vaihto-oppilaalla ei enää useinkaan ole sitä "huolella valittua" ja "motivoitunutta perhettä" odottamassa, eikä edes sitä welcome familyäkään.. (mihin ei missään tapauksessa pidä suostua!!!) Vaihtari saattaa tuliaisineen päätyä jonkin STS:n edustajan kellariin patjan päälle muiden vaihtarien viereen. Sitten onkin ykskaks vaihtarin, tämän alaikäisen nuoren tehtävä etsiä itse itselleen hostperhe vuodeksi..!!!
STS, onko härskiydellä ja törkeydellä enää mitään rajaa toiminnassanne..????
Toimintanne on suorastaan rikollista!!!! Toimitte kaikenaikaa piittaamaatta tuon taivaallista esim. USA:n laista. Vaihto-oppilaidenne perusteettomat erottamiset ovat jatkuvasti esillä, samoin nuorten ala-arvoinen kohtelu!! Viette ihmisiltä vaan kylmästi rahat olkia kohauttamatta.
STS vie rahasi
3
118
Vastaukset 3
- Varottava
Ryöstöfirma!
- Miraeivastaa
66 valitusta STS:ää vastaan kuluttajariitalautakunnassa (Ruotsissa) kertoo jo useimmille, millaisesta toiminnasta on kysymys!
Suomessa on myös jakuvasti vireillä STS-riitoja niin kuluttajariitalautakunnassa kuin oikeudessakin - myös tällä hetkellä!!!
Erehtyköön STS Kielimatkoihin ken tahtoo ja menettäköön rahansa! Voihan silti saada 10.000€ maksavan Levono tabletin.. (arvo < 200€) - Eimeekaupaks
STS jatkaa ja siirtää jälleen, ties monennenko kerran, haun takarajaa syksyn -15 vaihto-oppilasohjelmiin. Opetushallituksen ohjeistuksen mukaan haku tulee päättyä vähintään 4kk ennen lähtöä...
Ilmeisesti STS ei aio noudattaa tässäkään kohtaa suosituksia, kuten ei niin monessa muussakaan kohtaa, vaikka näin antaa ymmärtää. Valehtelevat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560