Kävin Tukholman venemessuilla ja törmäsin siellä virolaiseen mieheen joka omalla standillaan esitteli uutta virolaista vierassatamaa.
Se avataan kuulemma nyt keväällä ja sijaitsee pohjoisrannikolla Tallinnan ja Lohusalun välissä. Otin kyllä brosarit mutta olen onnistunut hukkaamaan ne. Merikorteilta tai satamakirjoista tai edes netistä en ole onnistunut löytämään mitään tietoa.
Olisiko kellään teistä lähempää tietoa?
Virossa uusi satama?
6
144
Vastaukset
- Pikäköli
Ei taida vielä olla satamaa. On vasta suunnitteilla....kakumäe
- Skiglari63
Kakumäe on suunnitteilla, kuten "pikäköli" mainitsi ja aikataulusta ei näytä olevan mitään tietoa heidän www-sivuilla, joka on: www.kjs.ee/fi/
- grandecapitano
Omituista että satsaavat rahaa omaan ständiin messuilla jos ei ole vielä mitään tarjolla. Saattaa tietenkin olla valtion turisminedistämisrahaa jota käyttävät.
- Better_Than_Life
Taitaapi olla lähinnä rakentajaporukan haaveilua sijoittajia odotellessa.
- Suunnitteillaon
Oli ständi Helsingin messuillakin. Juttelin hetken. Suunnitteilla on vesipuisto, hotelli, ravintola, telakka yms... Mutta vielä ei mitään.
- saaristossa30vuotta
Kakumäe Venesatama N59 27.100
E 24 36.200
Sain tämmöset tiedot Viron MEK:iltä. Sataman syväys 1m
Koordinaattien mukaan ollaan paikassa nimeltä Kakumäe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764