Runsaat kuukautiset

Mvcddtyhhgköääoihgd

Hei olen 15 vuotias tyttö, jolla alkoi kuukautiset torstaina ja nyt sunnuntaina eivät ole hellittäneet ollenkaan. Vuoto on niin runsasta, että kun nousee vaikka 10 minuutin makaamisen jälkeen ylös, niin saa heti juosta jalat haarallaan vessaan vaihtamaan siteen. 10 minuutin välein sitä sidettä saa vaihdella... Mikä saisi vuodon pienemmiksi??

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttujajuttujavaa

No en kyllä tiedä mikä pienentää mutta osta siteitä, jotka ovat Maxim paksuisia ja pituisia. Mullakin runsas vuoto. Saattaa vaan tuntua että on kokoajan ihan veressä ja pitää kokoajan vaihtaa mutta ei yleensä niin ole ;)

• Samataas

Mietin vaan että kuukuppiahan voisi käyttää mutten tiedä kannattaisiko ostaa pienempi kuppi (koska runsaat menkat) vai isompi johon taas mahtuisi mutten tiedä uskallanko laittaa sisään sellasta....

• mikätotuus

Joku tässä ei nyt täsmää. Jos ihminen vuotaa juoksemalla neljättä päivää, niin hän ei ole enää elossa. Sellainen viittaa pahoihin ongelmiin veren hyytymisessä. Ihminen on täynnä mustelmia ja kaikki haavat vuotavat hirveästi.

Kun on asiallisen kokoinen side, niin se saa tulla lähes täyteen verta ennen vaihtamista. Pikkuhousunsuoja ei käy runsaan kuukautisvuodon yhteydessä.

• aiteethuijaa

Usein kun side on kunnolla täynnä, sen näkee. Katsopa siteen toiselle puolelle, ainakin Libresseissä näkyy muovin läpi, jos side on täynnä. Käytä paksuinta mahdollista sidettä se maximiaika (jos ei mene täyteen) ja katso kuinka paljon verta on

• kestoilija

Kestositeet on aivan parhaita runsaisiin kuukautisiin! Veri imeytyy nopeasti eikä jää lillumaan siihen siteen pintaan joka tekee epämiellyttävän olon ja tunteen, että heti pitäisi vaihtaa puhdas side. Ja jos ne tekee itse niin voi tehdä sen paksuisia kun runsaimpina päivinä kuvittelisi tarvitsevansa eli vanhat huonot pyyhkeet uusiokäyttöön. Ei tarvitse enää kotoa poistuessa miettiä, milloin mahtaa seuraavan kerran päästä vessaan ja missähän se mahtaa sijaita kun hätä tulee vaan saa olla aika huoleti ilman, että tarvitsee pelätä ylivuotoja. Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe