Eli mulla on bedrocan erityis ressu 1g/vrk kipuihin neurologin myöntämä 1 vuoden voimassa kerrallan , käytän sitä höyrystimellä.
Eu alueella saa apoteekista todistuksen jolla saa 1 kk lääkket mukaan .Tosin puoli eurooppaa sallii nykyään cannabiksen viihdekäytön joten paperi on jokseenkin turha.
Mutta miten asia hymyjen maassa , täytyykö hakea jotain erityislupia.
Lääke cannabis Thaimaahan mukaan
8
75
Vastaukset
- sdolö
Kysy Fimeasta.
- bedrocan
ok ois pitäny ittekin tajuta , höyrytettynä ei cannabiksesta tule sen ominaishaju esiin ja on terveellisempää keuhkoille , käytetään maailmalla mm. astman hoitoon. muistan lukeneeni jostain että myös Thaimaa sallii lääkecannabiksen
- jepppsss
Ei mitään lupia. Kilon saa viedä kerrallaan ja pössyttely yleisillä paikoilla suotavaa... Totta puhuen kannattaisi miettiä kohde uudelleen tai olla pössyttelemättä. Ei siellä thaimaassa joku paikallinen skoude ymmärrä sun lääkepössyttelyä ja pistää sut ihan varmana putkaan.
Heh häkki heilahtaa. Ei ole millään muotoa sallittua täällä. Ei auta vaikka minkälainen paperinpala olisi matkassa...
- karstafaarai
muistaisin lukeneeni että thaimaassa ei saa käyttää edes lääkekannabista tai ainakaan viedä sitä maahan , Tarkasta asia vaikka Bangkokin suomen suurlähetystön sivuilta, e-maililla tai soittamalla sinne, ottavat kyllä selvää ja antavat ohjeet.
Ympäri thaimaata kyllä helposti löydät kannabista n.2€/gramma mutta ole tarkkana kun ostat. Jos joku yrittää myydä sulle kadulla älä osta, sen sijaan baarissa missä asiakkaat polttaa ja ehkä henkilökuntakin niin näistä yleensä turvallista ostaa, paras kuitenkin kun asioit jonkun siellä asuvan länkkärin kanssa. Polttelun kanssa myös tarkkana, mielummin omassa huoneessa!- LegalizeIT
Turistikohteiden baareissa en kyllä polttelua ole nähnyt. Mutta jokaisessa baarissa joku tarjoilija tytöistä tietää mistä ruohoa löytyy ja hommavat sinulle pientä korvausta vastaan.
Itse ruoho on kyllä hyvin usein haketta jossa kukkaa hyvin vähän. Paras on jos tutustut johonkin henkilöön joka on lähdössä kotipuoleen käymään ja tuo sinulle kunnon vihreätä kukkaa.
- farangkhiinok
Joo sitä haketta sanotaan täällä turistikukkaseksi ja siihen on hakattu paljon lehtiä sekaan joten se on tosi mietoa. Oikea tuote myydään noin 50 gramman tiukaksi puristetussa "paalissa". Sitä on turistin vaikeampi löytää mutta ei mahdotonta. Hinta on alle eken gramma. On myös todella vahvaa.
- GodMadeGrass
Minä olen maksanut Thaimaan bahteilla 1000THB saa noin 10g. Enkä tarkoita nyt sitä haketta, enkä myöskään yleisillä palstoilla kertomaan baarien nimiä mistä löytyy. Mutta joka turistikohteesta löytyy ja ei turistikohteista jopa helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822