nuori tyttö maksaa vuokraa

maalaityttö

tämä tapahtui nuoruudessa kun olin 19-vuotias.muutin maalta helsinkiin ja löysin vuokra-asunnon. vuokra ei ollut yllåttäen suuri,vain parisataa markkaa vaikka asunto oli tilava kaksio. olin ihmeissäni sillä tutuillani oli yleensä puolta suurempi vuokra.en sen kummemmin miettinyt asiaa vaan asuin siellä tyytyväisenä. muutaman viikon kuluttua vuokraisäntä soitti minulle ja sanoi tulevansa illalla käymään.mitähän sillä on asiaa?miksei se sanonut puhelimessa mitään? no isäntä saapui.hän oli noin 5-kymppinen kaljuuntuva mies.hånen henkensä tuoksui hieman alkoholille ja hän punotti kasvoiltaan.no miten on tyttö viihtynyt?kysyi äijä tuijottaen minua päästä jalkoihin.ihan hyvin,sopersin hiljaa.vai niin,ynähti mies ja jatkoi syynäämistään. kohta hän meni olohuoneeseen ja istui sohvalle. olet sinä nätti tyttö.oikein suloinen,sopersi äijä ja sen kasvot punertuivat lisää. seisoin vaivautuneena.tämäkö oli se syy miksi isäntä tuli tänne! halusiko se että maksan vuokran luonnossa?ajatus tuntui kamalalta,äijä oli irstas pyylevä huohottaja ja minä 19-vuotias maalaistyttö. olin vaalea ja sievä rusoposki ja vartaloni oli erittäin muodokas.uhkeat rinnat kohoilivat terhakasti ja pyllyni oli suuri ja uhkea.kun seisoin siinä pienessä mekossani rinnat pystyssä tiesin olevani monien miesten himon kohde. ja sitä himoa tunsi nyt myös vuokraisäntä! ajatus naimisesta tyon irstaan äijän kanssa tuntui siis inhottavalta.mutta toisaalta ei tainnut olla vaihtoehtoakaan!vuokra oli todella alhainen ja asunto oli ihana.olisihan se pitänyt arvata!ehkä olin epäillyt jotain mielessäni mutta työntänyt asian pois.olin kuullut että moni ikäiseni tyttö maksoi elantonsa luonnossa,osa jopa ylpeili sillä mutta en ollut uskonut että itselleni käy niin. haluatko jatkossakin asua täällä?kysyi isäntä hymyillen.halusin todellakin sillä asunnon saaminen oli tosi vaikeaa.minun olisi pitänyt muuttaa takaisin kotiin sillä vuokrat olivat tosi suuret. kun ilmoitin asian isännälle hän pyysi minua seisomaan eteensä.no vuokra taitaa olla aika pieni niin että olisiko sinulla jotain tarjottavaa vastineeksi siitä?olethan tuollainen uhkea tyttö. ja samalla mies alkoi kouria uhkeaa pyllyäni ja työnsi kätensä mekon alle .minulla oli alla vain aivan pienet tangat jotka eivät peittäneet kuin pienen osan uhkeasta takapuolestani.riisuhan mekko pois niin katsotaan millainen typykkä sinä olet,sopersi äijä paksulla äänellä. en voinut muuta kuin totella ja sitäpaitsi aloin kiihottua itsekin niin että pikkuhousut kastuivat, riisuin lyhyen mekkoni ja seisoin isännän edessä pelkissä mustissä rintsikoissa joista rinnat pursuivat ulos sekä pikkuhousuissa.olet sinä melkoinen muotovalio,saat hepin pystyyn vaikka satavuotiaalta!huohotti isäntä ja samalla hän aukaisi housunsa vetoketjun ja otti suuren punottavan kalunsa käteen ja alkoi hieroa sitä. riisu kaikki!sopersi äijä paksulla äänellä.tein niin kuin käskettiin.äijä hieroi kulliaan ja ynähteli kun pystyt rintani tulivat esiin .ja viimeisenä riisuin kostuneet pikkupöksyt pitkin muodokkaita reisiäni ja annoin ne huohottavalle ukolle joka painoi ne kasvoilleen ja nuuhki ja ynisi . huora!saatanan emälehmä! oikea isoperseinen panopuu!heilutat persettäs kuin lehmä!luuletkos asuvas täällä melkein ilmaseks?saat antaa persettä oikeis kunnolla,ymmärrätkö!?pyllistää isoa persettä oikeen kunnolla,lutka!ymmärrätkö?huohotti isäntä hikisenä ja veivasi kaluaan. kyllä ymmärrän,isäntä,sanoin ääni vapisten.käy kontilleen sängylle!isäntä komensi.tein niinkuin käskettiin ja kvnin perse pitkälleni sängylle.isäntä kiipesi selkääni ja otti kiinni rinnoistani sekä hieroi isoa kaluaan pitkin persevakoani sekä paljasta posliinipilluani.aaaah mikä tamma,,,,,,,isoperse huora.......levittelet persettäsi kaikille......ja viimein kiimasta raivoava isäntä työnsi suuren sykkivän kullinsa pieneen tiukkaan maalaitytön pilluuni.aaaah saatana mikä pikkupillu!raivosi isäntä ja alkoi työnnellä kulliaan nautinnollisesti pillussani.olin silloin 19 ja nainut vasta muutamia kertoja yhden ainoan pojan kanssa joten isäntä sai maksuksi kunnollista tiukkaa pillua. hetken kuluttua hän veti kalun ulos ja kostutti sitä lisää pillunesteellä .sitten hän laittoi kalunsa persereikäni suulle ja huohotti että nyt hän nai isoa persettäni kunnolla. pyllistin kunnolla ja kohta isäntä työnsi kullinsa minun pieneen persereikään.jatkuu kohta

4

4717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo681

Tottako vai
      ???

• tollo681

Olikos se paha paikkan???

• Avutonta

Oletkos ihan piruuttasi kirjoittanut tuollain yhdeksi pitkäksi katkeamattomaksi tuon kirjoituksesi. Ei kappalejakoa, ei isoja alkukirjaimia.

Voisit saada enemmän lukijoita jos opettelisit kirjoittamaan sivistyneiden ihmisten tavoin.

• poiiuhbvd

ei siihen aikaan hei vielä perseeseen pantu 19 v tyttöjä, muistan itse että mälli lenti ihn siihen tiukkaan pilluunkin ja välillä suuhun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      38
      1691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1627
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1368
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      236
      1311
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      196
      1199
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe