nuori tyttö maksaa vuokraa

maalaityttö

tämä tapahtui nuoruudessa kun olin 19-vuotias.muutin maalta helsinkiin ja löysin vuokra-asunnon. vuokra ei ollut yllåttäen suuri,vain parisataa markkaa vaikka asunto oli tilava kaksio. olin ihmeissäni sillä tutuillani oli yleensä puolta suurempi vuokra.en sen kummemmin miettinyt asiaa vaan asuin siellä tyytyväisenä. muutaman viikon kuluttua vuokraisäntä soitti minulle ja sanoi tulevansa illalla käymään.mitähän sillä on asiaa?miksei se sanonut puhelimessa mitään? no isäntä saapui.hän oli noin 5-kymppinen kaljuuntuva mies.hånen henkensä tuoksui hieman alkoholille ja hän punotti kasvoiltaan.no miten on tyttö viihtynyt?kysyi äijä tuijottaen minua päästä jalkoihin.ihan hyvin,sopersin hiljaa.vai niin,ynähti mies ja jatkoi syynäämistään. kohta hän meni olohuoneeseen ja istui sohvalle. olet sinä nätti tyttö.oikein suloinen,sopersi äijä ja sen kasvot punertuivat lisää. seisoin vaivautuneena.tämäkö oli se syy miksi isäntä tuli tänne! halusiko se että maksan vuokran luonnossa?ajatus tuntui kamalalta,äijä oli irstas pyylevä huohottaja ja minä 19-vuotias maalaistyttö. olin vaalea ja sievä rusoposki ja vartaloni oli erittäin muodokas.uhkeat rinnat kohoilivat terhakasti ja pyllyni oli suuri ja uhkea.kun seisoin siinä pienessä mekossani rinnat pystyssä tiesin olevani monien miesten himon kohde. ja sitä himoa tunsi nyt myös vuokraisäntä! ajatus naimisesta tyon irstaan äijän kanssa tuntui siis inhottavalta.mutta toisaalta ei tainnut olla vaihtoehtoakaan!vuokra oli todella alhainen ja asunto oli ihana.olisihan se pitänyt arvata!ehkä olin epäillyt jotain mielessäni mutta työntänyt asian pois.olin kuullut että moni ikäiseni tyttö maksoi elantonsa luonnossa,osa jopa ylpeili sillä mutta en ollut uskonut että itselleni käy niin. haluatko jatkossakin asua täällä?kysyi isäntä hymyillen.halusin todellakin sillä asunnon saaminen oli tosi vaikeaa.minun olisi pitänyt muuttaa takaisin kotiin sillä vuokrat olivat tosi suuret. kun ilmoitin asian isännälle hän pyysi minua seisomaan eteensä.no vuokra taitaa olla aika pieni niin että olisiko sinulla jotain tarjottavaa vastineeksi siitä?olethan tuollainen uhkea tyttö. ja samalla mies alkoi kouria uhkeaa pyllyäni ja työnsi kätensä mekon alle .minulla oli alla vain aivan pienet tangat jotka eivät peittäneet kuin pienen osan uhkeasta takapuolestani.riisuhan mekko pois niin katsotaan millainen typykkä sinä olet,sopersi äijä paksulla äänellä. en voinut muuta kuin totella ja sitäpaitsi aloin kiihottua itsekin niin että pikkuhousut kastuivat, riisuin lyhyen mekkoni ja seisoin isännän edessä pelkissä mustissä rintsikoissa joista rinnat pursuivat ulos sekä pikkuhousuissa.olet sinä melkoinen muotovalio,saat hepin pystyyn vaikka satavuotiaalta!huohotti isäntä ja samalla hän aukaisi housunsa vetoketjun ja otti suuren punottavan kalunsa käteen ja alkoi hieroa sitä. riisu kaikki!sopersi äijä paksulla äänellä.tein niin kuin käskettiin.äijä hieroi kulliaan ja ynähteli kun pystyt rintani tulivat esiin .ja viimeisenä riisuin kostuneet pikkupöksyt pitkin muodokkaita reisiäni ja annoin ne huohottavalle ukolle joka painoi ne kasvoilleen ja nuuhki ja ynisi . huora!saatanan emälehmä! oikea isoperseinen panopuu!heilutat persettäs kuin lehmä!luuletkos asuvas täällä melkein ilmaseks?saat antaa persettä oikeis kunnolla,ymmärrätkö!?pyllistää isoa persettä oikeen kunnolla,lutka!ymmärrätkö?huohotti isäntä hikisenä ja veivasi kaluaan. kyllä ymmärrän,isäntä,sanoin ääni vapisten.käy kontilleen sängylle!isäntä komensi.tein niinkuin käskettiin ja kvnin perse pitkälleni sängylle.isäntä kiipesi selkääni ja otti kiinni rinnoistani sekä hieroi isoa kaluaan pitkin persevakoani sekä paljasta posliinipilluani.aaaah mikä tamma,,,,,,,isoperse huora.......levittelet persettäsi kaikille......ja viimein kiimasta raivoava isäntä työnsi suuren sykkivän kullinsa pieneen tiukkaan maalaitytön pilluuni.aaaah saatana mikä pikkupillu!raivosi isäntä ja alkoi työnnellä kulliaan nautinnollisesti pillussani.olin silloin 19 ja nainut vasta muutamia kertoja yhden ainoan pojan kanssa joten isäntä sai maksuksi kunnollista tiukkaa pillua. hetken kuluttua hän veti kalun ulos ja kostutti sitä lisää pillunesteellä .sitten hän laittoi kalunsa persereikäni suulle ja huohotti että nyt hän nai isoa persettäni kunnolla. pyllistin kunnolla ja kohta isäntä työnsi kullinsa minun pieneen persereikään.jatkuu kohta

4

4060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo681

      Tottako vai
      ???

    • tollo681

      Olikos se paha paikkan???

    • Avutonta

      Oletkos ihan piruuttasi kirjoittanut tuollain yhdeksi pitkäksi katkeamattomaksi tuon kirjoituksesi. Ei kappalejakoa, ei isoja alkukirjaimia.

      Voisit saada enemmän lukijoita jos opettelisit kirjoittamaan sivistyneiden ihmisten tavoin.

    • poiiuhbvd

      ei siihen aikaan hei vielä perseeseen pantu 19 v tyttöjä, muistan itse että mälli lenti ihn siihen tiukkaan pilluunkin ja välillä suuhun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe