Olen lopettanut imettämisen 3kk sitten, mutta vieläkin valuu kellertävää sekä valkoista maitotipaa tisseistä, ei kylläkää ole enää maidosta pulleat. Milloin ne hanat menee kiinni? lopetin imetyksen kun lapsi täytti 1 v. sitä enne vähensin imetyskertoja. Onko minulla vielä imetyshormooneita kehossa? tuntuu et kuukautiset koko aika myöhästelee monella päivällä on siirtynyt normaalista, yleens kuun 29-31 pv, nytki jo 6 pv eikä mitään..
Vaikuttaako noihin menkkojen heittoon just noi imetyksen lopetus vai ? onko muilla kierto muuttunut kun lopettanut imetyksen?
Milloin maito loppuu?
mammmaaa
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742