Yliopistohaku umpeutuu tällä viikolla, joten pian täytyy päättää hakukaupunki. Kannattaako pelata varman päälle ja hakea Tampereelle. Kun katsoo viime vuosien pisterajoja, Tampereelle on hieman helpompi päästä kuin Helsinkiin. Helsinki olisi kuitenkin mielestäni parempi opiskelukaupunki itselleni, mutta ei Tampere missään mielessä ole huono vaihtoehto.
Tampere vai Stadi
2022
1
182
Vastaukset
- höpö1231
Eipä tuohon oikein voi kukaan muu sanoa vastausta, kuin sinä itse. Riippuu ihan siitä, kuinka kovasti se Helsinki vetää ja minkä arvelet olevan oman tasosi. Oletko valmis lykkäämään aloitusta mahdollisesti sen takia, ettei pisteet Helsinkiin riittäisikään, kun Tampereelle ne olisivat olleet tarpeeksi?
Koulutus kestää kuitenkin sen 6 vuotta, joten välttämättähän se ylimääräinen odotusvuosi ei maailmanloppu ole, jos Helsingin katsot tarjoavan paremman opiskelupaikan. Kyllä siellä käsittääkseni varsinkin tutkimuspuolella eroja Tampereelle on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713