"Sitä paremmin mitä varemmin" eli tosi-asiaa

Ihanvainesimerkkejä

Tunnen nyt muutaman jotka ovat aloittaneet estrot jo 15 vuotiaana ja ovat kyllä niin täydellisen naisellisia(luonnollisesti vartalokin kehittynyt, ilman ”lisä-tehosteita”) että vaikea on trans-taustaa hoksata. Aataminomenan koko jollakin ja ehkä siitäkin johtuen ääni on vielä yleensä kuitenkin matala, miesmäinen. Naisellisuus käyttäytymisessäkin on jo "liki" cisnaisen luokkaa eli eroa on tokikin myöhemmin alkaneisiin, ainakin minun mielestäni.

Ihan hyvä esimerkki on tämä seuraava video: Iät ovat liki samat eli 22 vuotta kaikilla mutta TAKUUVARMASTI Venezuelasta olevan voittajan estrojen aloitus on vain parin kolmen vuoden tietämillä kun taas kahdella muulla(Laosista ja Thaimaasta) jo noin 15 vuoden iässä aloitettuna. Meikattuna voittaja on voittajan näköinenkin mutta kyllä sieltä eniten "miesmäisyyskin" löytyy. Tässä videossa voitte vertailla heitä myös cisnaiseenkin. Puhettahan te ette tästä ymmärrä mutta toivottavasti kuitenkin naiseuden ”lukemista” yleensäkin .
https://www.youtube.com/watch?v=kirWNCKwFCw

Seuraavana ihan vain vertauksena homoseksuaalien eli shemaleitten vastaavasta kisasta video!
https://www.youtube.com/watch?v=SR_3fTn5bnQ

Jos ei jaksa tuota katsoa niin tämä lyhyempi kyllä kertoo millaisesta porukasta on kyse! :)
https://www.youtube.com/watch?v=LGsrZ3JfTTI

Koskaan ei siis ole liian myöhäistä korjauttaa sukupuoltaan jos se vain muuten on mahdollista!! Nuorempana se kuitenkin on kaikinpuolin helpompaa.

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkkljk

"Aataminomenan koko jollakin ja ehkä siitäkin johtuen ääni on vielä yleensä kuitenkin matala, miesmäinen."
      Aataminomena (kilpiruston liikakasvu) ei vaikuta ääneen. Mutta jo 15 vuotiaana pojalla on voinut alkaa äänenmurros jolloin myös geeniperimästä riippuen aataminomenakin voi alkaa kasvamaan. Joillakin miehillä ei ole selvästi näkyvää aataminomenaa vanhanakaan vaikka ääni on yleensä matala. Jo lyhytkin äänenmurros muuttaa ääntä eikä se peruunnu enää vaikka testosteroni blokattaisiinkin ja korvataisiin estrogeeneilla.
      "Naisellisuus käyttäytymisessäkin on jo "liki" cisnaisen luokkaa eli eroa on tokikin myöhemmin alkaneisiin, ainakin minun mielestäni."
      Yleensä kaikilla transnaisilla on "sisäänkasvanut" naisellinen käyttäytyminen. Vasta vanhempana prosessiin lähtenyt on joutunut piilotelemaan tuota ominaisuuttaan ja opettelemaan miehisen käyttäytymistavan, josta on ehkä vaikeaa enää luopua myöhemmin täydellisesti.
      "Seuraavana ihan vain vertauksena homoseksuaalien eli shemaleitten vastaavasta kisasta video!"
      Seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli on aivan eri asia, eikä ne riipu toisistaan. Shemalea ei voi leimata automaattisesti homoksi. Tuossa tapauksessa ollaan harmaalla alueella, moni shemale kokee itsensä naiseksi ja kokee itsensä heteroksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33