Tekstitv-tekstityssivut

ProjectX

Kertokaa mulle mitkä on suomenkieliset tekstitv- tekstitys-sivut seuraaville kanaville (Dna Welhon kaapeliverkossa):

Disney Channel
Disney XD
Disney Junior

Viasat Film-kanavat (mm. Film, Film Classic, Film Action)
Showtime
TCM
Silver

Pitäis saada ProjectX:llä purettua tekstitys oikealta sivulta kun demuxaan noita digiboksin tallenteita tietokoneelle.

11

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatsoSuomiKanavia

      Tekstitelevisiota ei ole kaikissa maissa, eikä kaikilla kanavilla. Suomi on harvoja maita maailmassa, missä yleensäkin tekstitetään ohjelmia. Muualla ohjelmat puhutaan päälle.

      • ProjectX

        Eli miten vastauksesi liittyy alkuperäiseen viestiin? Niitä tekstitv-sivuja pliis!


      • olet_säälittävä
        ProjectX kirjoitti:

        Eli miten vastauksesi liittyy alkuperäiseen viestiin? Niitä tekstitv-sivuja pliis!

        Onko jotenkin vaikeeta tajuta, että ilman teksti-TV:tä ei voi olla mitään tekstityssivuakaan!?!

        En ymmärrä, miksi kukaan edes kopioi tallenteita tietokoneelle, mutta se on jo kokonaan toinen juttu...


      • ProjectX
        olet_säälittävä kirjoitti:

        Onko jotenkin vaikeeta tajuta, että ilman teksti-TV:tä ei voi olla mitään tekstityssivuakaan!?!

        En ymmärrä, miksi kukaan edes kopioi tallenteita tietokoneelle, mutta se on jo kokonaan toinen juttu...

        ITSE olet säälittävä! Ei ole vaikeaa tajuta mutta kun tuossa ei edes annettu niitä tekstityssivuja, vaan rupateltiin ihan joutavia siitä miten MUISSA maissa ei ole tekstitv:tä eikä tekstityksiä vaan dubbaus jne.

        Ja se miksi minä kopioin tallenteita tietokoneelle, ei kuulu taas sulle pätkääkään! Se on täysin laillista touhua ja se riittänee sulle!


    • KatsoSuomiKanavia

      Nuo kaikki kanavat, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Film, Film Classic, Film Action, Showtime, TCM, ja Silver taitavat olla ulkomaisia kanavia. Emme voi vaatia tekstitystä tai tekstitelevisiota ulkomaisilta yhtiöiltä. Jos ne laittavat tekstiä se on heidän asiansa. Tyhmää on vain maksaa puutteellisista lähetyksistä.

      • ProjectX

        Sulle tiedoksi että noilla kanavilla ON tekstitv-tekstitys suomenkielellä! Itse tekstitv:tä ei sinänsä kaikilla kanavilla ole. Jos ei tuon vertaa tiedä niin paras olisi olla vastaamatta tähän ketjuun!


      • kyllä_näin_on

        Suomikanavilta tulee pelkkää paskaa!


      • Vatseltino_Progarova
        ProjectX kirjoitti:

        Sulle tiedoksi että noilla kanavilla ON tekstitv-tekstitys suomenkielellä! Itse tekstitv:tä ei sinänsä kaikilla kanavilla ole. Jos ei tuon vertaa tiedä niin paras olisi olla vastaamatta tähän ketjuun!

        Kato siitä ProjectX:stä mitkä sivut se löytää ja etsit niistä vaihtoehdoista oikean, ei tuokaan mitään rakettitiedettä ole. Sehän näyttää muxin kaikki tekstitv-sivut joten pitää vaan etsiä mikä sivu on minkäkin muxin tekstityssivu


    • Kokeile_näitä_aluksi

      http://dvb.welho.fi/ löytyy eri kaapeliverkkojen parametrit, mutta siitä ei ollut kysymys..

      Voit ihan itsekin katsoa televisiosi teksti-tv:llä, millä sivulla tekstitys on. Ilmeisesti kaapeliverkko "polttaa" suomenkielisen tekstin kuvaan head-endissään? En ole tilannut yhtään näistä, joten kuva ei näy, mutta txt-tv kuitenkin näkyy. Koska teksti-tv ei ole lähetyksessä salattu komponentti, niin omalla tv:llä tulin seuraavaan alustavaan tulokseen Soneran kaapeliverkossa:
      Disney Channel, Disney XD ja Disney Junior: 693
      Viasat Film-kanavat (mm. Film, Film Classic, Film Action): 694
      Showtime, TCM ja Silver: 699
      Kokeile noita aluksi. Viasatin kanavilla on oikeaa teksti-tv:täkin, joten siellä joutuu hetken selaamaan sivuja..

      • ProjectX

        Kiitos, lopultakin sain hyödyllistä infoa. Ja muuten, kaapeliverkko ei polta tekstejä kiinni, toisinkuin antenniverkossa toimitaan mm. Disney Channelin ja C More-kanavien kohdalla.


    • sdfasdfadadfadf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe