Toukokuun lopussa siis loppuu osatyökyv.eläke jolle pääsin kun olin vielä työelämässä ja asiaa hoiti silloin tt-lääkäri. Nyt asiaani "hoitaa " terveysasema ja toukokuun alussa teemme vasta hakemuksen työkyv.eläkkeeseen. Minulla on ensimmäinen aika Psykiatrille vasta huhtikuussa 22pvä, ja haluaisin myös lausunnon häneltä siihen hakemukseen, miten menettelen, sanonko psykiatrille että tarvitsen jonkun lausunnon tilastani siihen hakemukseen.
Olen siis niin pihalla näiden asioiden kanssa kuten oli myös terveysaseman lääkäri ja siksi tämä on jäänyt näin viime tippaan. Sairauspäiväni eli ne 300 menevät nyt huhtikuun lopussa umpeen ja saan sitten liitostani hetken aikaa rahaa, vaikkakin olen sairauslomalla edelleen, sen soitin ja kysyin sieltä. En ymmärrä miksi minulle ei tehdä mitään työkyky testejä vaikka olen niitä ehdottanut.
osatyökyv.eläke loppuu
Marketta55
3
117
Vastaukset
- Kyykytettyloinen
Normi setti. Ei niitä kiinnosta tehdä mitään. Palstalla vaikka miten paljon samanlaisia tarinoita.
- siitäselähtee
Jätä hakemus sisään vaikka heti ja toimita perässä lisälausuntoja siihen
- Danil
Minua pitivät kuntoutustuella kaksi ja puoli vuotta. Totesivat samaan aikaan että ei voi kuntouttaa ja mitään kuntoutusta eivät näin ollen tarjonnetkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766