Oricyclin ja aknen hoito muutenkin

vapaalintu

Mulle määrättiin nyt hetki sitten Oricycliniä aknen hoitoon ja sen lisäksi Skinoren-nimistä emulsiovoidetta. Näitähän keskusteluja on ollut monen monta, mutta mitä itse olen katsonut ovat olleet juuri vuosia vanhoja joten kerta kiellon päälle. Tahtoisinkin kysyä TEIDÄN kokemuksia näistä kahdesta/jommasta kummasta. Vapaasti keskustelua, myös muutenkin saa jakaa erilaisia kokemuksia/hoitoja omien kokemuksien perusteella ym.

Skinoren-emulsiovoiteesta olen kuullut paljon sitä, että kuivattaa kasvoja todella paljon? Ja Oricyclinin sivuoireista sen verran, millaisia teillä on ilmennyt?

7

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajaunohtikirjautua

      Up, ketään?

    • Ei vissiin ketään?

    • eiauttanut

      Minulla on ollut Skinoren. Käytin kaksi kuukautta ja lopetin tuloksetta. Se kuivatti vähän mutta ei varmaan riittävästi. En tiedä Oricyclinin kanssa mutta yksin voide ei auttanut pätkääkään. Se vain pahensi!!!

      • Aijaa, aika harmillista kyllä. Eilen sain haettua apteekista tuota Skinorenia, eli ensimmäistä kertaa koitinkin sitä eilen illalla ja nyt tänään aamulla ihan äsken. Kaksi kertaa päivässä määrättiin käyttää. Onhan se harmillista jos sulla ei ollut siitä mitään apua :-( Varmaan aika yksilöllistä?


      • eiauttanut

        Niin varmaan on yksilöllistä. Toivottavasti sinulla nuo auttavat koska en haluaisi tätä tuskaa kenellekkään! Itken akneni takia joka päivä :'(
        Minäkin käytin kaksi kertaa päivässä.


    • enamora

      Oricyclin auttoi todella hyvin parin kuukauden käytön jälkeen! Iholla vähän näppyjä jos ollenkaan ja punoitus kadonnut. Kolmen kuukauden kuurin loputtua iho pysyi pitkään hyvänä vaikka en silloin muistaakseni enää käyttänyt kuin markettien naamanpesuaineita. Toivottavasti sullakin auttaa, omastapuolesta voin sanoa että oli tehokas! Niin ja mulle ei tullu siitä sivuvaikutuksia.

      • No onpa hyvä/kiva kuulla et se on auttanut sulla :-) Kaikilla se ei sit varmaan auta, kun tuossa ylempi juuri joku vastas ettei hänel auttanut. Mitä tota, käytitkö sä rasvaa sen jälkeen vai? Mua mietityttää kun kaikki sanoo et kuivattaa kasvoja ihan perkuleesti et kosteutus on kaiken A ja O, mut en oikein tiedä missä vaiheessa rasvata. Ja entäs meikin käyttö? Mulla kun on tää hoito vielä vasta alussa, mä en kyllä millään uskaltais lähteä hiippailee kouluun ja muualle meikittä:-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe