Ymmärtäkää nyt ihmiset jo lopettaa se fasebookeissa ja tvittereissä roikkuminen ja alkakaa elää. Miksi käyttää aikaansa lukemalla netistä muiden ihmisten turhan päiväisiä kirjoituksia siitä mitä he milloinkin tekevät tai ovat tekemättä. herätkää nyt! tämä keskustelupalstakin on ihan yhtä turhaa elämän haaskausta. Ihan hävettää että itsekin tänne eksyin. Kun olet lukenut tämän voitkin sitten sulkea somen ja tehdä jotain järkevää!
some sitä some tätä
5
113
Vastaukset
- Gennadi_Zuganow
Olet viisas tyyppi! Mies/nainen/tyttö/poika... Samaa mieltä!
- HAGSVCKDHFJYAEGDAKD
Mä laskin 2,5h "kulutuksella/päivä" että 7,7vuotta elämästä menee somessa... toki pois lapsuus ja vanhuus jne.. mutta silti... aika paljon jos roikkuu kaiket päivät sielä
- Sähköpostinjakaja
Yksi askel voisi olla se, että varaa tietyn kellonlyömän sociaalimeedian tarkasteluun ja lisäksi rajatun ajan. Vaikkapa parittomin tunnein vain. Ja sitten alkaisi siitä vielä harventaa. Voisi laatu kohota.
- Propangandaa
Hesari jatkaa propagandaansa Somessa. Tänään se väitti. että kaikki suomalaiset, jopa vanhukset ja köyhät ovat somessa.. Suurempaa valhetta en ole kuullut Hesarilta vähään aikaan.
Keisarilla ei ole tablettitietokonetta. Minä en ole kuin kahdella keskustelupalstalla, joista kumpikaan ei ole erityisen sosiaalinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889