Olen 20 v. Nainen ja harrastan seksiä mieheni kanssa n. 3 kertaa vkossa. Meillä on ollut yksi ja ainoa penisleikki nyt jo vuoden käytössä ja haluaisimme vinkkejä leikihin. Toivottavasti teillä on ideoita! :) Tia
Antakaa vinkkejä seksileikkeihin
14
651
Vastaukset
- AnneMarjukkaineh9d9p
Moi Tia. Seksissä esimerkit ovat tärkeitä. Tselläni toiminut jo pitkään käskyleikki. Mies makaa maassa tai on polvillaan ja nainen antaa käskyjä ja miehen pitää totella ...esim: Nuolet pilluani, Hiero tissejäni, Runkkaa. Toivottarvrvasti oli apua. Trv. Anne-Marjukka
- TIITTU0101
Kivan kuulosta :) Tia
- Anonyymi
Apua, mistä. Ethän oikeastaan antanut mitään tavanomaisesta poikkeavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, mistä. Ethän oikeastaan antanut mitään tavanomaisesta poikkeavaa.
kaikki mikä on tavallisuudesta poikkeavaa saa mielen kiihottuneeks esim sex-pukeutuminen tai anaali-kuulat miehellä keskellä toria nyt saa myös kauko-ohjattavia sauvoja ja tappeja
- Anonyymi
kai sulla sentään on iso strapon että mieskin saa jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai sulla sentään on iso strapon että mieskin saa jotain
Unelmien Nainen käyttää juurikin mieheensä sträppiä ;)
- Anonyymi
Ihaninta on nuolla pillua,kiihottaa se huippuun ja lopulliseen orkasmiin.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
joo jos tuo vielä yleisellä uimarannalla
- Anonyymi
kysy rohkeesti mitä haluu esim.dildoja anaali-leikkejä molemmille ryhmää uskalla kysyä ja kerro omat halusi niin aukee uusi sex maailma
- Anonyymi
Et kai sä tosissas luule, et toi aloittaja ois tosissaan neuvojen tarpeessa. On alaikäinen räkänokka, joka kinuaa runkkujuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sä tosissas luule, et toi aloittaja ois tosissaan neuvojen tarpeessa. On alaikäinen räkänokka, joka kinuaa runkkujuttuja.
voisin ottaa suihin tulee helposti 3krt peräkkäin
Minun leikkini on että minä olen tottelematon poikasi ja sinä olet erittäin ankara äitini joka annaa minulle piiskaa joka päivä!Sinä asut tietysti täällä mun luo ja meillä on 24/7 suhde!
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://7290000.com/H/8fW4 👈
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259