n-gage vai n-gage qd? KIIRE!

mietiskelijä

kumpiko kannattaisi ostaa? vanhaa mallia ei taida kaupasta uutena löytyä mutta käytettynä tuntuu löytyvän ja taas uutta mallia saa uutena jo halpaan hintaan.miksiköhän uusi ja vanha tuntuu olevan käytettynä saman hintaisia vaikka toinen vanhempi versio?kertokaa molemmista plussat ja miinukset.

7

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justice

      Tottakai qd! mm. voi puhua kun pelaa! Enää ei tarvitse ottaa sim-korttia pois koska peleille on oma paikka, tätä ei ollut vanhassa versiossa. Uudessa voi puhua normaalisti eikä tarvitse kääntää puhelinta sivuittain kuten entisessä!QD:ssa on myös paremmat näppäimet, joten parempi tuntuma peleissä.
      Eli sanomattakin selvää kumman ostat.

      • mietiskelijä

        super nopeasta vastauksesta:)


      • n-gagen omistaja

        mitä vittuu "Enää ei tarvitse ottaa sim-korttia pois koska peleille on oma paikka" . Et oo tainu tutustuu ees vanhaan malliin. Kuules ei siin vanhas tarvi sim-korttii pois ottaa kun mmc-korttia/peliä haluu vaihtaa........


      • n-gage Friikki
        n-gagen omistaja kirjoitti:

        mitä vittuu "Enää ei tarvitse ottaa sim-korttia pois koska peleille on oma paikka" . Et oo tainu tutustuu ees vanhaan malliin. Kuules ei siin vanhas tarvi sim-korttii pois ottaa kun mmc-korttia/peliä haluu vaihtaa........

        ei tarvii ottaa sitä vitun sim korttii pois ku ne pelit on mmc muistikortilla ja enkä mä tunne ketää joka käyttäs alku peräsii pelei... sitä paitsi n-gage alkuperänen on parempi ku siinä on radio ja mp3 soitin ja muutenki hienompi! imeppäs siitä n-gage tietämätön!1!!! pänii tollaset nyybät saakelii!!!! PRKL!


      • asko-petteri
        n-gage Friikki kirjoitti:

        ei tarvii ottaa sitä vitun sim korttii pois ku ne pelit on mmc muistikortilla ja enkä mä tunne ketää joka käyttäs alku peräsii pelei... sitä paitsi n-gage alkuperänen on parempi ku siinä on radio ja mp3 soitin ja muutenki hienompi! imeppäs siitä n-gage tietämätön!1!!! pänii tollaset nyybät saakelii!!!! PRKL!

        olen samaa mieltä että kyllä se vanhempi on parempi ku se qd......... Siinä qd:sä ei oo ees soitinta.. ´käykääpä osoitteessa www.jorma.net


      • n-gage parempi, harmi!

        Kyllä on porukka pässejä jos ostaa pelinsä n-gageen. Netistä saa melkein kaikki pelit mitä kauppojen hyllyltä löytyy ilman mitään turhia sim-kortin poisteluja. Eli n-gage ei häviä EDES tässä ominaisuudessa qd:lle. haarmiih!


      • minä
        n-gage parempi, harmi! kirjoitti:

        Kyllä on porukka pässejä jos ostaa pelinsä n-gageen. Netistä saa melkein kaikki pelit mitä kauppojen hyllyltä löytyy ilman mitään turhia sim-kortin poisteluja. Eli n-gage ei häviä EDES tässä ominaisuudessa qd:lle. haarmiih!

        ei siinä SIM-KORTTIA pidä ottaa pois kun MMC-KORTTI, kun muutki sen jo tossa sano(paitsi justice) koita nyt uskoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe