Eli olen sitä nyt yrittänyt tuolta winskin omalla poistajalla mutta ei lähde. Siellä on sille sellainen oma uninstall juttu mutta se ei poista tätä softaa.
Tulee aina tuohon päälle kun avaa selaimen. Jos asetat esim. googlen oletussivuksi niin avaa tämän koska on kirjoittanut itsensä tuonne järjestelmään niin, ettei sitä voi muuttaa mistään.
Haluan tämän ehdottomasti pois.
Muuten mistä löytää W8.1 sen millä voi etsiä tiedostoja omalta koneelta. Aikaisemmissa versioissa sen löysi ihan helposti.
Miten saan poistettu koneelta mystartsearch...
Perkelee_softa
3
111
Vastaukset
- perkalee_softa
Jatkoa vielä.
Samalla kun tuo softa iski koneelle niin alkoi tulemaan sellaisia blankko sivuja eli tyhjiä sivuja kun avaat uuden välilehden selaimeen.
Selain on IE11. - perkelee_softa
Kiitän ja kumarran kannyman.
Homma toimi hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446