Olisi tarkoitus myydä tarpeettomat kultakorut pois ja hakusessa olisi luotettava paikka.
Onko jollain tietoa mihin liikkeeseen niitä kanttaa kaupata? ettei ihan pilkkhintaan menisi ja jotka sanovat rehellisesti myös onko korulla arvoa enemmän koruna tai kultana.
Kultakorujen myynti
11
193
Vastaukset
- jousiakos
?????
- moih
Niin
- Hyvähinta
Omani myin Kelan vastapäätä olevaan liikkeeseen.
- TurhatPois
Kiitoksia vastauksesta. Pitää käydä siellä kysymässä tarjousta.
Oletan että kyseessä on tämä liike http://www.kullanostopaikka.fi/
- mikässeon
Nimi?
- onnini
Se.
- katinkultaa
Pidä myyjät vain hakusessa, mikä se lieneekään niin saat huippuhinnan joskus.
- jnvgv
....
- Romukultaavain
Kullasta maksetaan yleensä vain kullanhinta, joten mitään perintömuistokoruja ei välttämättä kannata myydä. Korujen muille arvoille ei yleensä lasketa hintoja.
Täällä on aikaisemminkin ollut kyselyä kullanhinnoista ja niissä oli ihme kyllä aikamoisia eroja, eri myymälöistä riippuen, kokeile saatko haettua sen viestin, ei ole montaa vuotta vanha. - moy
Up.
- Anonyymi
Tee kierros kultaliikkeissä ja ota hinta-arvio. vertaile ja myy eniten tarjoavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772