Juvan lakaisukoneen kuljettaja kurssille

Harmisson

Juvan Abc:llä juuri pesty auto seisoi pääsiäis maanantaista tiistai iltaan ja sillä välin oli Mujunen lakaisukoneen kuljettaja käynyt pihanlakaisu töissä kyseisellä pihalla. Arvaatteko minkä näköinen oli auto; hiekat ja kuravedet oli pyyhkäisty koko auton päälle kyllä jäi niin hyvät kokemukset juvasta. Meitä on kyllä moneen junaan mutta tämä lakaisekoneen kuljettaja on tainnut odottaa vähän liian kauan junaa juvan rautatieasemalla.....hah hah

12

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä_jäynä

ulkopaikkakuntalaiselle möllikälle. Sellaisia me täällä Möysän läänissä ollaan. Tärkeintä on että turistia viituttaa. Ei täällä teitä kaivata.

• Harmisson

Tästä juvän möllikästä näkee milläisia juvalaiset ovat. Taidat olla ihan juvan perusjuntti eikun käppäile vaan sinne päräkammariin takasin ei tuollaisia täälläkään kaivata.......Teitä on moneen junaan ja kun olis edes se juna-asema niin joku edes nousisi siihen...

• turhaaitkua

Jos vielä siinä itket romusi perään niin pökkään sitä seuraavan kerran hieman kylkeen muutaman tonnin romu oli

• aitinmuruja

Ihme porukkaa juvalla auto on nyt vähän kakkainen ja jalkapallon kokoinen herne nenässä nää on niitä äitin pikku muruja

• 5345345
        Harmisson kirjoitti:

Tästä juvän möllikästä näkee milläisia juvalaiset ovat. Taidat olla ihan juvan perusjuntti eikun käppäile vaan sinne päräkammariin takasin ei tuollaisia täälläkään kaivata.......Teitä on moneen junaan ja kun olis edes se juna-asema niin joku edes nousisi siihen...

MIE TIIJÄN JUVAN TOLLUT KUIN OMAT taSKUNI........ iha kahelii sakkii ja akat löysäperseisii heti ko selän kääntää nii on pettämässä ja tippuria levittämäsä vietytoman soittajan soppaan

• gonokokki
        5345345 kirjoitti:

MIE TIIJÄN JUVAN TOLLUT KUIN OMAT taSKUNI........ iha kahelii sakkii ja akat löysäperseisii heti ko selän kääntää nii on pettämässä ja tippuria levittämäsä vietytoman soittajan soppaan

kenellä muka tippuri on?

• Monituumanen
        gonokokki kirjoitti:

kenellä muka tippuri on?

Kämmenessä tuolla tippuri on...

• köyhäköolet

Mitäs jätät mikkeliläinen sen trabantin Abcin pihaan parkkiin, ei se mikään maksuton pitkäaikaispysäköinti ole.

• nepperet

No lutkutahan elintäs!!!

• juvanjullit

Missä se juvan maksullinen pysäköintitalo on kun en löytänyt enkä rautatieasemaakaan, kerro neropatti??

• Hallihomoko
        juvanjullit kirjoitti:

Missä se juvan maksullinen pysäköintitalo on kun en löytänyt enkä rautatieasemaakaan, kerro neropatti??

Juna oli 1800-luvulla kova juttu. Köyhäthän junilla nykyään vain ajelee...

• mopopojat

Nämä vastaukset kertovat kaiken juvalaisista, vauhti näkyy olevan liian kovaa 5-tien varressa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6004
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      316
      5067
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1461
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1386
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1383
    Aihe