Mulla on ittellään norjalainen metsäkissa.
En tiedä paljo maksaa kaupassa mut me ostettii se ainaki yhelt naiselt ja makso sillo suunnillee jotai 150€
Ne voi olla pentuna vähä villei ja hyökkiä jalkoi ja semmotti ainaski mul se on tehny nii.
Niis on paljo harjaamist koska ne on pitkäturkkisii (yleensä) on ainaki meijän.
Ja ne on kuulemma ainut rotu joka osaa avata oven käsikahvoja mut niit on erilaisii.Ne on luonteeltaan seurallisia ainaski meijän metsäkisu on seuralline ja leikkisiä jos ostat sen pentuna ja se saattaa raapii esim.sohvaa jos sil ei oo raapimis puut.Meijän kissa raapi aluks sohvaa ku se ei oppinu käymää sii ja nii.Mut ei se oo mikkää ihmeellinen kissa rotu.
norjis kisulit
kissimirskut
4
<50
Vastaukset
- Maahes
No voin kyllä sanoa ettei todellakaan ole ainoa rotu jokaa ovenkahvoja avata. Itselläni on ihan tavallinen maatiainen ja se oppi avaamaan ovet 3 päivää minulle tulonsa jälkeen.
- norjiskitulit
Mul väitettii et se olis ainoa rotu
- legalizer
No kyllähä tuo on ihan perusjuttuja kissoille tuo ovien aukominen :)
- mettiskä
Norjalainen metsäkissa on puolipitkäkarvainen.
Rekisteröityä kissaa et saa sadallaviidelläkympillä.
Viisaita, kauniita ja koiramaisia isoja kissoja, pikkuilveksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171087124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113479Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2382416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252288Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31650- 1941225
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491204- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591039Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77989